حضور سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه کتاب تبریز

۰۶ آبان ۱۳۹۸ | ۰۷:۵۳ کد : ۱۲۵۱۳ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۸۵۰
سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز از ۲۹ مهرماه الی ۴ آبان ماه حضور یافت.
حضور سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه کتاب تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، اکبر اسمعیلی، معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان، از برپایی غرفه‌ آموزشی جهاد دانشگاهی استان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در سالن امیر کبیر خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی در هفت گروه آموزشی کوتاه مدت از جمله گروه آموزشی زبان‌های خارجی، پزشکی، هنر، کشاورزی، فنی و مهندسی و کامپیوتر در این غرفه اطلاع رسانی می‌شوند، مرکزعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز نیز در کنار این غرفه حضور دارد.

وی افزود: در این غرفه اطلاع رسانی مطلوب در راستای آشنایی با حوزه‌ فعالیت دوره‌های جهاد دانشگاهی و آدرس مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی تبریز و شهرستان‌ها انجام می‌شود.

اسمعیلی با اشاره به رویکرد غرفه‌ معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی با شعار یک مهارت تازه، افزود: جهاد دانشگاهی استان همواره با ارائه‌ی آموزش‌های مهارتی در راستای اشتغال زایی افراد جویای کار، تلاش می‌کند.

اسمعیلی با بیان این‌که معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی دارای هشت مرکز آموزشی در استان است، افزود: از این تعداد پنج مرکز در تبریز و سه مرکز آموزشی در شهرستان‌های مرند، میانه و عجب شیر فعالیت می‌کنند، مرکز علمی کجهاد دانشگاهی استان نیز در خیابان شیخ کمال تبریز مستقر است که در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی دانشجو جذب می‌کند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی افزود: سازمان جهاددانشگاهی استان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز که از 29 مهرماه الی 4 ابان ماه برگزار شد حضوری فعال داشت.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نمایشگاه کتاب


نظر شما :