فراخوان ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی آذربایجان شرقی منتشر شد

۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۰ کد : ۱۲۶۱۸ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۶۸۶
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، از انتشار فراخوان آثار برای شرکت در ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان خبرداد.
فراخوان ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی آذربایجان شرقی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، احد حاجی بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان امروز، 11 آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: به منظور ارتقا سطح تئاتر دانشجویی، جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان اقدام به برگزاری  ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی می‌کند.

وی اضافه کرد: آداب، رسوم و باورهای بومی و محلی، حقوق شهروندی، زندگی و فرهنگ دانشجویی، دانشجو و آسیب های اجتماعی، دانشجو و فضای مجازی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از رونق تولید از محورهای آثار در این جشنواره است.

حاجی بلند، گفت: این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود که بخش صحنه‌ای آن به صورت رقابتی و بخش جنبی به شکل غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی آذربایجان شرقی، افزود: دانشجویان علاقمندان می‌توانند با توجه به شرایط شرکت در فراخوان جشنواره آثار خود را تا آبان ماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه تبریز- سازمان جهاددانشگاهی استان – معاونت فرهنگی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33339711 تماس حاصل کنند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی جشنواره تئاتر


نظر شما :