بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از زون انرژی نمایشگاه نوآوری و فناوری

۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۹ کد : ۱۲۸۲۹ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۴۰
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در جریان فعالیت های این زون قرار گرفت.
بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از زون انرژی نمایشگاه نوآوری و فناوری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر محمدباقر عالی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، 15 آباماه ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در جریان فعالیت های این زون قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به لزوم تبدیل کشور به اقتصاد دانش بنیان گفت تبدیل ایده به محصول و حمایت از هر اقدامی که بتواند کشور را خودکفا کند جزو سیاستهای راهبردی و اصولی وزارت صمت است.

دکتر عالی، گفت: برنامه محوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، رونق ساخت داخل و هدف این برنامه، داخلیسازی ۱۰ میلیارد دلار از کالاها، تجهیزات و مواد وارداتی تا سال ۱۴۰۰ است.

رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران وی افزود: سعی میکنیم اطلاعات لازم را در این نمایشگاه از شرکتها به دست آورده و با توجه به اطلاعاتی که از شرکتهای دانش بنیان و صنعتی و از نیازهای فناورانه به دست میآوریم، نیازها را غربالگری کرده و با تطبیق نیازها و ویژگیها به سمت جفت سازی و تطبیق نیازهای فناورانه با شرکتهای دانش بنیان پیش برویم.

همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در تبریز برگزار می‌شود.

گفتنی است، مسوولیت زون نوآوری و فناوری‌های انرژی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بر عهده سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی نمایشگاه ربع رشیدی تبریز معاون وزیر صنعت محمدباقر علی


نظر شما :