حضور مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز در نمایشگاه ربع رشیدی

۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۶ کد : ۱۲۸۳۰ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۴۶
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، از حضور مرکز نوآوری و شکوفایی علمی کاربردی جهاددانشگاهی در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز خبر داد.
حضور مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز در نمایشگاه ربع رشیدی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، رباب نوروزی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز گفت: این مرکز در راستای حمایت از طرح‌های فناورانه و محصولات و تولیدات مهارتی دانشجویان و جهت معرفی فعالیت‌های مهارتی و اشتغال محور این مرکز با حضور فعال گروه‌های مختلف مهارتی و فنی با 18 طرح در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی حضور یافته است.

وی اظهار کرد: مرکز علمی –کاربردی جهاددانشگاهی با ۲۰ سال سابقه فعالیت آموزشی فنی و مهارتی به عنوان یکی از اولین مراکز تاسیس شده دانشگاه جامع در استان ، در راستای تحقق اهداف دانشگاه نسل سوم و کارآفرین با توسعه رشته های فنی و مهارتی مرتبط با نیاز بازار کار ، و توانمند سازی دانشجویان و اساتید در جهت توسعه مهارتهای شغلی و حرفه ای همسو با افزایش دانش و نگرش دانشجویان و اساتید مرکز برای توسعه اشتغال و کارآفرینی فعالیت می‌کند.

نوروزی اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و نسل سوم در جامعه مطرح است، باید نقش دانشگاهی خود در ایجاد فرهنگ کارآفرینی دربین دانشجویان و اساتید ، تجاری سازی دانش، فرآیند انتقال و تبدیل فناوری ، ارتباط نزدیکتر با صنعت و جامعه ، اشتغال و توسعه معارتهای دانش آموختگان و آماده سازی آنها برای بازار های جهانی ، را به خوبی ایفا کند .

وی گفت: در این راستا مرکز علمی –کاربردی جهاددانشگاهی، برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های دانشجویان و فارغ التحصیلان مراکز نوآوری و شکوفایی را در کنار این مرکز راه اندازی کرده است.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13 الی 17 آبان ماه در تبریز در محل نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی نمایشگاه ربع رشیدی مرکز علمی کاربردی تبریز


نظر شما :