بازدید عضو شورای اسلامی شهر تبریز از زون انرژی نمایشگاه نوآوری و فناوری

۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۷ کد : ۱۲۸۳۲ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۵۵۶
عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در جریان فعالیت های این زون قرار گرفت.
بازدید عضو شورای اسلامی شهر تبریز از زون انرژی نمایشگاه نوآوری و فناوری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر شکور اکبرنژاد، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، 15 آبان ماه ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در جریان فعالیت های این زون قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت اعتماد به جوانان، تاکید کرد: اگر امروز بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید توجه ویژه ای به اندیشمندان و جوانان متفکر و ایده ها و اختراعات آنها داشته باشیم.

دکتر اکبرنژاد ادامه داد: باید برای توسعه ایده جوانان زمینه سازی کنیم و این مهم باید هم از طریق دولت هم از طریق مجموعه های مختلف مثل شورای شهر و هم جامعه اتفاق بیوفتد تا به تحول جامعه بینجامد.

عضو شورای با بیان اینکه باید به جوانان باور داشته باشیم و فضا را برای عملی شدن ایده هایشان فراهم کنیم، گفت: انتظاراتی که به شخصه از شورای شهرتبریز داشتم تماما عملی نشده اما به این معنا نیست که اصلا توجهی به امور جوانان وجود ندارد لیکن باید افزایش یابد.


همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در تبریز برگزار می‌شود.

گفتنی است، مسوولیت زون نوآوری و فناوری های انرژی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بر عهده جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی نمایشگاه ربع رشیدی


نظر شما :