رویداد همتاگزینی فناوری (match making) در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برگزار شد

۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۰۷:۴۸ کد : ۱۲۸۵۶ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۷۴۹
رویداد همتاگزینی فناوری (match making) به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری کرمانشاه و سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و با حضور سرمایه گذاران ملی پنجشنبه ۱۶ آبان‌ماه در تبریز برگزار شد.
رویداد همتاگزینی فناوری (match making) در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقیم، فرهاد سنجری، دیرکل دفتر هماهنگی فراسازمانی ارتباط با صنعت و دانشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری این رویداد در رابطه با برگزاری رویداد همتاگزینی در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس 2019، اظهار کرد: این رویداد بخشی از پروژه‌ی کارگزاری و توانمندهسازی استان‌های کشوراست که امروز در نمایشگاه رینوتکس برای فعالان نوآور برگزار شد.

وی ادامه داد: کارگزاران جهاد دانشگاهی زنجیره‌ی نوآفرینی را از مرحله‌ی آموزش آغاز می‌کنند که خروجی این آموزش‌ها ، تیم‌های مختلف برای ارائه‌ی محصولات می‌شود، این تیم‌ها در این رویداد برای تجاری سازی محصولات خود به دنبال جذب سرمایه گذار هستند.

سنجری با بیان این‌که تیم‌های مختلف برای ارائه‌ی محصولات در زمینه‌ی آی‌تی و نرم افزار در این رویداد حضور داشتند، گفت: استارتاپ‌ها زمانی به نتیجه می‌رسد که موفق به جذب سرمایه گذار برای تجاری سازی محصولات شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی فراسازمانی ارتباط با صنعت و دانشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این رویدادها باعث توسعه‌ی استارتاپ‌ها می‌شود زمانی که استارتاپی به مرحله‌ی جذب سرمایه گذارمی‌رسد، قطعا می‌توانند خدمت یا محصولی را در جامعه توزیع کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگزاران از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، اردبیل، کردستان و کرمانشاه  در این رویداد حضور داشتند.

سنجری با اشاره به اجرای طرح سامانه‌ی ایران نوآفرین، اظهار کرد: زمانی که استارتاپ‌ها در این سامانه ثبت نام کنند به شرطی که دارای کم‌ترسه سال سابقه‌ی کاری داشته باشند، می‌توانند به مدت سه سال از بیمه و پرداخت مالیات معاف شوند.

هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی (RINOTEX ۲۰۱۹)  در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز از ۱۳ الی هفدهم آبان‌ ماه در تبریز برگزار شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی تبریز نمایشگاه ربع رشیدی


نظر شما :