جشنواره تئاتر دانشجویی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

۰۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۶ کد : ۱۳۴۰۲ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۶۳۸
ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آذربایجان‌شرقی اسفندماه با همکاری دانشگاه‌های استان در تبریز برگزار می‌شود.
جشنواره تئاتر دانشجویی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، امیرعلی گل‌محمدی، دبیر ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان امروز، دوم آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: به‌منظور ارتقای سطح تئاتر دانشجویی، جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اقدام به برگزاری ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی می‌کند.

وی اضافه کرد: آداب، رسوم و باورهای بومی و محلی، حقوق شهروندی، زندگی و فرهنگ دانشجویی، دانشجو و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو و فضای مجازی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از رونق تولید از محورهای آثار در این جشنواره است.

گل‌محمدی، گفت: این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود که بخش صحنه‌ای آن به‌صورت رقابتی و بخش جنبی به شکل غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره تئاتر دانشجویی آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: با توجه به درخواست برخی از دانشگاه‌ها مدت ارسال آثار به جشنواره تا 7 آذرماه امسال تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سه نسخه به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه تبریز، سازمان جهاددانشگاهی استان، معاونت فرهنگی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۳۹۷۱۱ تماس بگیرند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی


نظر شما :