ارائه آموزش‌های کوتاه مدت مجازی و آنلاین توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۷ کد : ۱۷۱۹۷ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۸۰۴
معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی از ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به صورت مجازی و آنلاین خبر داد.
ارائه آموزش‌های کوتاه مدت مجازی و آنلاین توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس اکبر اسمعیلی، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان روز دوشنبه، 25 فروردین ماه اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری، آموزش الکترونیکی با ارائه دادن شیوه جدیدی از آموزش، قابلیت جدیدی را برای نظام آموزشی فراهم کرده که ضرورت به کارگیری آن را دو چندان می‌کند.

وی افزود: در همین راستا معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز به منظور پاسخگویی به نیازهای آموزشی فراگیران و با هدف تداوم آموزش، نسبت به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به صورت مجازی و آنلاین اقدام کرده است.

اسمعیلی، ادامه داد: کلاس‌های آموزشی آنلاین مکالمه زبان انگلیسی ترم زمستان، طبق برنامه‎ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران و مدرسان هرسطح از اوایل اسفندماه شروع شده و هم اکنون نیز به طور گسترده و با طیف وسیعی از فراگیران در حال اجرا است.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای برگزاری تمامی دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت خود به صورت مجازی و آنلاین برای ترم بهار نیز با ارائه 25% تخفیف برنامه ریزی کرده است که از اواسط اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که آموزش مجازی به صورت همزمان و غیر همزمان ارائه می‌شود، تشریح کرد: در آموزش همزمان، همه افراد با هم وارد سامانه آنلاین می‌شوند و آموزش‌ها به صورت همزمان و کاملا الکترونیکی ارائه می‌شود، اما در آموزش غیر همزمان آموزش به صورت یک محتوای الکترونیکی تولید شده است و کاربر هر زمانی که قابلیت آموزش پذیری را داشته باشد می‌تواند از محتواهای آموزشی بهره‌مند شود.

اسمعیلی،  تاکید کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33340542-041 تماس حاصل کرده و یا به آدرس www.jdrooyesh.ir مراجعه کنند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی آموزش مجازی


نظر شما :