رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

جهاددانشگاهی از موالید خوش یمن انقلاب اسلامی است

۰۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰ کد : ۲۰۹۳۵ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۵۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از موالید خوش قدم، خوش یُمن و با برکت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: جهاد و کار جهادی برکت می‌آورد و همانطور که حضرت علی(ع) فرموده‌اند که یکی از درهای بهشت، باب الجهاد است، اعتقاد من هم این است که یکی از راههای درک بهشت حقیقی برای انسان‌ها، جهاد و کار جهادی مخصوصاً جهاد علمی است و جهاددانشگاهی عاملی برای سوق دادن دانشگاه به سمت بهشت حقیقی و آرمان بشریت است.
جهاددانشگاهی از موالید خوش یمن انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان روز گذشته، 7 مردادماه با حضور در سازمان جهاددانشگاهی استان با اشاره به 16 مردادماه، چهلمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاد یک لفظ مقدس است و تفاوتی هم ندارد جهاد در کدام عرصه باشد، ممکن است جهاد فیزیکی در ابعاد مختلف باشد و یا جهاد در عرصه های علمی انجام شود.

وی ادامه داد: تقدس جهاد علمی به مراتب بیشتر است و حتی جهاد فیزیکی وابسته به جهاد علمی است و هرچقدر علم، شناخت و معرفت ما بیشتر باشد، می توانیم گام های بیشتر و رو به جلوتری برداریم.

حجت‌الاسلام برگی، با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از موالید خوش قدم، خوش یُمن و با برکت انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: جهاد و کار جهادی برکت می آورد و همانطور که حضرت علی(ع) فرموده‌اند که یکی از درهای بهشت، باب الجهاد است، اعتقاد من هم این است که یکی از راه های درک بهشت حقیقی برای انسان ها، جهاد و کار جهادی مخصوصا جهاد علمی است و جهاد دانشگاهی عاملی برای سوق دادن دانشگاه به سمت بهشت حقیقی و آرمان بشریت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی توانسته با تبعیت از منویات رهبر انقلاب و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه «تا جان در بدن دارم از نخبه‌ها حمایت خواهم کرد»، در این مسیر نیز مأموریت‌های خود را با موفقیت انجام دهد و زمینه و بستر را برای فعالیت جوانان نخبه در عرصه های مختلف علمی فراهم آورد.

وی به ظرفیت‌های موجود در ارگان‌ها و دستگاه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی اشاره کرده و بر ضرورت تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام برگی، رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را تعامل با دستگاه‌ها و نهادها در راستای انسجام بخشی به برنامه‌ها و همچنین تحقق اهداف عالیه انقلاب و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فعالیت‌های این شورا را بسیار ارزشمند و تاثیر گذار دانست و گفت: در سال‌های اخیر شاهد تحول در فعالیت‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح استان هستیم.

وی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های جهاددانشگاهی به ویژه ظرفیت های رسانه‌ای این سازمان در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی چهلیمن سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 16 مرداد


نظر شما :