میرتاج الدینی بیان کرد:

تحقق پیشرفت جهادی در گام دوم انقلاب با تزریق انرژی جدید به جهاد دانشگاهی

۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳ کد : ۲۱۲۲۴ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۶۰۹
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت از جهاد دانشگاهی و تزریق انرژی جدید به این نهاد انقلابی، پیشرفت رویکرد علمی و جهادی آن در گام دوم انقلاب تحقق می‌یابد.
تحقق پیشرفت جهادی در گام دوم انقلاب با تزریق انرژی جدید به جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه، 13 مردادماه با حضور در دفتر ایسنا و ایکنا در رابطه با فرارسیدن 16 مرداد سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی و پرانگیزه صدر انقلاب است که توسط دانشگاهیان با رویکرد علمی تأسیس شد. 

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در این مدت حرکت‌ها و اقدامات بسیار خوبی انجام داده و از جمله افتخارات کشورمان است. پژوهشکده رویان که رهبر معظم انقلاب بارها این مجموعه را از دستاوردهای بزرگ انقلاب نامیده‌اند و سایر حرکت‌های علمی در زمینه سلول‌های بنیادی و ... که نام کشورمان را در دنیا مطرح و برجسته کرده است، همگی آثار جهاد علمی جهاد دانشگاهی است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، با تاکید بر اینکه  بعد از چهل سال باید انرژی جدیدی به جهاد دانشگاهی تزریق شود، افزود: باید حمایت های ویژه ای از این نهاد انجام شود تا با همان رویکرد جهادی و علمی قبلی بتواند در گام دوم انقلاب نیز رو به جلو حرکت کند،اعتقاد من این است که قسمتی از فعالیت‌ها و مدیریت جهادی و حرکت های جهادی کشور باید در اختیار جهاد دانشگاهی قرار داده شود تا حرکت‌های جهادی علمی انجام گیرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نخبگان و دانشجویان ناشناخته کشف و حمایت شود، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی حرکت‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور انجام داده است و در این رابطه باید در سطح ملی و استانی حمایت ویژه‌ای از جهاد دانشگاهی انجام شود، البته در بعضی از استان‌ها حمایت‌های خوبی از طریق اعتبارات استانی از اتین نهاد صورت گرفته است، در استان ما نیز جهاد دانشگاهی از همان ابتدا جزو نهادهای برجسته و فعال بوده و اکنون نیز فعال است و انتظار داریم که حمایت‌های ویژه‌ای از این سازمان انجام گیرد.

میرتاج الدینی در پایان با تبریک فرارسیدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و 17 مرداد روز خبرنگار گفت: این روز ها را به کارکنان جهاددانشگاهی و خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا تبریک عرض می‌کنم. خبرگزاری ایسنا یکی از خبرگزاری های وزین و قدرتمند کشورمان است که دولت‌های بسیاری آمده‌اند و رفته‌اند اما این خبرگزاری در همان خط و راه خود مانده و ضمن تعامل با دولت‌های مختلف در خط اصیل انقلاب حرکت کرده و این یکی از ویژگی‌های بارز خبرگزاری ایسنا است و خبرگزاری ایکنا نیز یک خبرگزاری مقدس است که با نام قرآن کار خود را آغاز کرده است.

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید، گزارشی از روند فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، درمانی و ... این سازمان ارائه کرده و خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جهت نیل به اهداف جهاددانشگاهی شد.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی نماینده تبریز آذربایجان شرقی میرتاج الدینی


نظر شما :