به همت مرکز علمی –کاربردی جهاددانشگاهی تبریز؛

رویداد شتاب استارتاپی "فناوری هنرهای تصویری" به صورت مجازی برگزار می‌شود

۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰ کد : ۲۴۶۷۰ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۶۷۳
به همت مرکز علمی –کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، رویداد شتاب استارتاپی "فناوری هنرهای تصویری" به صورت مجازی برگزار می‌شود.
رویداد شتاب استارتاپی "فناوری هنرهای تصویری" به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، رباب نوروزی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز اظهار کرد: این رویداد شتاپ استارتاپی در محورهای "فناوری اطلاعات و هنرهای تصویری، هنرهای تصویری در قاب عکس، مد و لباس در قاب تصویر، کسب و کارهای اینترنتی در حوزه های هنرهای تصویری و تاثیر هنرهای تصویری در صنعت گردشگری" برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد، 12 آذر ماه سالجاری به صورت مجازی با مشارکت کانون کارآفرینان استان و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برگزار برگزار خواهد شد و اساتید محترم، دانشجویان، فعالان و علاقه مندان می‌توانند ایده‌های خود را در محورهای فوق تا مورخه یکم آذرماه در سامانه مرکز به آدرس Tabriz.iastjd.ac.ir ثبت کنند.

نوروزی ادامه داد: بعد از بررسی داوران، 10 ایده برتر انتخاب و به مرحله بعد راه خواهد یافت؛ همچنین، کارگاه‌ها و آموزش‌های لازم برای طراحی بوم کسب و کار، ثبت ایده و پتنت، نحوه ارائه و جذب سرمایه گذار و بازاریابی و تیم سازی به صاحبان ایده، ارائه شده و در 12 آذر ماه ارائه نهایی بصورت مجازی با حضور داوران انجام خواهد شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، اظهار کرد: در این رویداد، از سه ایده اول منتخب تقدیر شده و تیم‌های منتخب می‌توانند از حمایت‌های مادی و معنوی مرکز نوآوری جهاددانشگاهی برخوردار شوند و برای راه اندازی کسب و کار و یا راه اندازی شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری مستقر شوند.

وی گفت: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نیز در راستای کارآفرینی اجتماعی در برگزاری این رویداد مشارکت داشته و از ایده‌هایی که در زمینه کسب و کارهای نوظهور خانگی، گردشگری، فناوری اطلاعات، صنایع فرهنگی و فناوری های نرم باشد، حمایت خواهند کرد.

نوروزی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 43-36590242 داخلی 107(خانم جدیری) تماس حاصل کنند.
 

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی مرکز علمی کاربردی


نظر شما :