توسط سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

دوره آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» برگزار می‌شود

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵ کد : ۲۸۰۱۲ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۶۳۶
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، از نام‌نویسی دوره‌های آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» و «توانمندسازی در موضوع اقتصاد دیجیتال فرهنگ و هنر» خبر داد.
دوره آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، افزود: عصر دیجیتال و شیوه‌های نوین زندگی، آشنایی با اقتصاد دیجیتال، مدهای کسب و کار در اقتصاد دیجیتال، اول ساندویج بعدا سینما(اشاره به اقتصاد فرهنگ و هنر)، حق مولف و قیمت گذاری به آثار فرهنگی، اقتصاد فرهنگ در ایران، اقتصاد دیجیتال در حوزه فرهنگ و هنر و راهنمای حضور و فعالیت پدیدآورندگان آثار فرهنگی هنری در اقتصاد دیجیتال را از محورهای اصلی این دوره آموزشی اعلام کرد.

وی ادامه داد: همچنین، آشنایی با سبک کارآفرینی و سبک زندگی کارآفرینانه، فرصت های مرتبط با کسب و کارهای فرهنگی و خلاق، ایده یابی و ارزیابی ایده و فرصت، تحلیل بازار و رقبا، جذب و به کارگیری منابع و مسائل حقوقی و نهادهای حامی، طراحی مدل کسب و کار و طرح کسب و کار مهم‌ترین محورهای دوره‌ی کسب و کار فرهنگی است .

محسنی، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا 30 بهمن‌ماه جاری فرصت دارند برای شرکت در این دوره آموزشی از طریق پورتال www.jdrouyesh.ir   نام‌نویسی یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33370431 تماس حاصل نمایند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان هنگام مراجعه به سایت و ثبت‌نام ‌می‌بایست مرکز شماره یک جهاد دانشگاهی(آبرسان) را انتخاب کنند، اظهار کرد: به کلیه شرکت کنندگان دوره اعم از مدیران و کارآفرینان فرهنگی هنری، دانشجویان، صاحب کسب و کارهای فرهنگی، هنرمندان، فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و علاقه‌مندان به کسب و کارهای دیجیتال گواهی پایان دوره اعطا خواهد  شد.

گفتنی است، این دو دوره آموزشی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری موسسه ندای وحی، به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :