به همت سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی برگزار شد

۰۸ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۵ کد : ۳۲۶۹۲ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۵۴۵
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، گفت: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات فرهنگیان و سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی به صورت مجازی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی برگزار شد.
مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی در کشور این دوره از مسابقات قرآن  فرهنگیان و دانش آموزان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در محل مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی به صورت مجازی برگزار شد.

وی گفت: مسابقات قرآن دانش‌آموزان شامل رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، احکام، اذان، انشای نماز، مداحی، نهج البلاغه، تفسیر و صحیفه سجادیه می باشد و فرهنگیان نیز در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، حفظ کل، نهج البلاغه، قرائت و روش تدریس احکام به رقابت پرداختند.

محسنی با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در برگزاری این مسابقات، افزود: رشته حفظ قرآن و مسابقات کتبی از طریق سامانه مجازی جهاددانشگاهی و سایر رشته‌های قرآنی به صورت دریافت آثار ویدیویی انجام شد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سطح مسابقات آموزش و پرورش این دوره از مسابقات قرآن بصورت مجازی توسط سامانه مجازی جهاددانشگاهی با شرکت 4500 نفر برگزار شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: مسابقات قرآن مجازی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی آموزش و پرورش


نظر شما :