عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

فعالیت‌های جهاددانشگاهی در بسیاری از زمینه‌ها برجسته است

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۲ کد : ۳۴۱۳۹ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۴۹۶
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در مجموعه‌ رویان، درمان ناباروری، خون بند ناف و سایر موضوعات ژنتیکی و پزشکی از جمله فعالیت‌های موفقیت آمیز و برجسته‌ محسوب می‌شود که این موضوعات در دنیا به‌عنوان موضوعات پیشرو در درمان بیماری ها نام‌برده می‌شوند و جهاد دانشگاهی در همه‌ این موضوعات ورود پیدا کرده است.
فعالیت‌های جهاددانشگاهی در بسیاری از زمینه‌ها برجسته است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، روح الله متفکر ازاد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن ۱۶ مرداد چهل و یکیمن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در خصوص فعالیت های این نهاد انقلابی گفت: جهاد دانشگاهی در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و در سایر دوران در حوزه های مختلف علمی و تکنولوژی به صورت جهادی ورود پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: امام خمینی‌(ره) بعد از انقلاب نهادهایی را بنا نهادند که این نهادها در مسیر حرکت مردم ایران گام های خوبی برداشت و یکی از این نهادها جهاددانشگاهی است.

متفکر آزاد: تاکید کرد: هر مجموعه ای که در چارچوب‌های بروکراتیک گیر نکند  و دارای نگاهی جهادی، معطوف به نتیجه و الگوهای پیشرفت باشد، قطعا می‌تواند از طریق علم و دانش مسائل و مشکلات مردم و کشور را حل کند که جهاد دانشگاهی دارای این ویژگی و ظرفیت است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با فعالیت‌های برجسته  جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز گفت: با توجه به اینکه رشته من زیست شناسی است، به همین علت من با عملکرد جهاد دانشگاهی استان آشنا بوده و از فعالیت های علمی این سازمان مطلع هستم.

متفکرآزاد متذکر شد: فعالیت های جهاددانشگاهی در مجموعه‌ رویان، در بحث درمان ناباروری،  خون بند ناف و سایر موضوعات ژنتیکی و پزشکی از جمله فعالیت های موفقیت آمیز و برجسته‌ محسوب می‌شود که این موضوعات در دنیا به‌عنوان موضوعات پیشرو در درمان بیماری ها نام‌برده می‌شوند و جهاد دانشگاهی در همه‌ این موضوعات ورود پیدا کرده است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی نماینده تبریز


نظر شما :