مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

محتوای برنامه‌های فرهنگی از اثرگذاری کافی برخوردار باشند

۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۴ کد : ۳۷۲۴۴ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۴۲۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، تأکید کرد: محتوای برنامه‌های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشند در این صورت می‌توان شاهد تحولاتی شگرفی بود.
محتوای برنامه‌های فرهنگی از اثرگذاری کافی برخوردار باشند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، پنجم آبان‌ماه در دیدار با رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، تأکید کرد: محتوای برنامه‌های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشند در این صورت می‌توان شاهد تحولاتی شگرفی بود.

وی بیان کرد: نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های اجرایی هستیم تا برنامه‌های فرهنگی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام برسد.

شعبانی، با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه اظهار کرد: بعد از اجرای برنامه‌های فرهنگی ادعای خوب بودن برنامه را داریم ولی متاسفانه سنجه علمی در این خصوص نداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: هدف ما این است که با سنجه علمی برنامه‌های فرهنگی که اجرا می شود سنجش و بررسی شود که برنامه اجرا شده چقدر توانسته در بین مخاطبان مورد توجه واقع شود.

جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، در این دیدار با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همواره منشأ فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اثرگذاری در کشور بوده است، گفت: جهاددانشگاهی خوشبختانه در عرصه‌های مختلف فعال بوده و کارهای بزرگی را انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) گفت: این مرکز تلاش می‌کند با نظرسنجی، رضایت سنجی و انعکاس سریع و دقیق افکار عمومی بتواند کمک موثری به سازمان ها و نهادها نماید.

محسنی افزود: شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای وزین کشور و استان است که در صورت استفاده از نتایج پژوهش های میدانی در جلسات، اثرگذاری موثری در جامعه خواهد داشت.

احد حاجی بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا بر آمادگی جهاددانشگاهی جهت همکاری و تعامل در حوزه های نظرسنجی و مطالعات فرهنگی و پژوهشی تاکید کرد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی تبلیغات اسلامی


نظر شما :