رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی:

ایسنا به بصیرت افزایی در جامعه کمک می‌کند

۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۶ کد : ۳۸۹۲۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۶۶
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: خبرگزاری ایسنا به بصیرت افزایی در جامعه کمک می‌کند.
ایسنا به بصیرت افزایی در جامعه کمک می‌کند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر جعفر محسنی، ئیس سازمان جهاددانشگاهی استان،  روز سه شنبه، 16آذرماه، در مراسم بیست و دومین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: امروز زادروز رسانه‌ای است که توانسته در جایگاه خود به بصیرت افزایی در جامعه کمک کند. کسانی که بصیرت دارند با افرادی که ندارند هم‌چون افراد بینا و نابینا تفاوت داشته و این امر افتخاری برای ایسنا است.

وی افزود: انقلاب فرهنگی اسلامی توفیقی شد که بنا بر نظر امام (ره)، دانشگاه‌ها در راستای تحقق اهداف این انقلاب، نیاز به کار جهادی داشته باشد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در طول سال‌های گذشته نشان داد که به تنهایی توانایی عمل به این وظیفه مهم را داشته و در نهایت در ۱۶ آذر سال ۷۸ یکی از زبانان گویای کشور یعنی خبرگزاری ایسنا را تاسیس کرد.

محسنی گفت: این خبرگزاری همزمان با روز دانشجو و سالروز شهادت چند تن از دانشجویان در مقابل استکبار و ظلم پا به عرصه وجود گذاشت و این امر باعث شد تا اطلاع رسانی در کنار گرامیداشت یاد و خاطره شهدا جزو وظایف جهاددانشگاهی باشد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی افزود: جهاد دانشگاهی و ایسنا با تمام توان در راستای شفاف سازی مسائل فعالیت کرده و عملکرد این خبرگزاری باعث شده تا مورد اعتبار تمامی رسانه‌های بین المللی قرار گیرد.

وی افزود: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنای آذربایجان شرقی، مایه افتخار استان و کشور بوده و در رتبه بندی‌های کشوری همواره در بین پنج خبرگزاری اول قرار دارند. 

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تولید خبر کار آسانی نبوده و دستیابی به این رتبه نیز جزو افتخارات ما است، گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود به اهمیت نقش رسانه و مدیریت فضای مجازی تاکید داشته و یکی از افتخارات ما این است که خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در حوزه فضای مجازی نیز فعال است که این امر رسالت ما را سنگین تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران ایسنا با تمام توان و کمترین انتظارات از حوادث طبیعی زلزله و سیل گرفته تا حوادث غیرطبیعی همواره پا به پای مسئولان حضور دارند و به پوشش مسائل جامعه مشغول هستند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی ایسنا


نظر شما :