جذب ۴۵۰ نفر در آزمون استخدامی قوه‌ قضاییه در آذربایجان‌شرقی

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۲ کد : ۴۱۳۹۸ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۶۴۷
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب ۹۶۰۰ نفر در دستگاه قضایی، توسط معاونت آموزش جهاددانشگاهی، هم‌زمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود و قرار است ۴۵۰ در این آزمون پذیرش شوند.
جذب ۴۵۰ نفر در آزمون استخدامی قوه‌ قضاییه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجانشرقی، دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، ۲۰ بهمن‌ماه از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه استان توسط جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: ۴۵۰ نفر در رشته‌های مختلف شغلی در دادگستری کل استان آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند.

وی در خصوص آغاز ثبت‌نام  آزمون استخدام قوه قضائیه گفت: ثبت‌نام  آزمون استخدامی قوه قضائیه از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری آزمون نیز نیمه اول اسفندماه خواهد بود.

محسنی با بیان اینکه ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir خواهد بود، افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون در استان آذربایجان‌شرقی به پیچ اینستاگرامی معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان به آدرس @jahad.as مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: قوه قضاییه در نظر دارد، تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را در ادارات دادگستری کل استان‌ها به‌ صورت پیمانی استخدام کند که همه متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی آزمون استخدامی


( ۱ )

نظر شما :