توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی

شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی و اردبیل ارزیابی شد

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۹ کد : ۴۱۹۹۸ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۴۴۰
به همت کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی، ارزیابی مدیران سطوح مختلف اداره کل اوقاف و امور خیریه،، صنعت، معدن وتجارت، شرکت عمران سهند، و اداره کل هواشناسی استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل در محل مجتمع آموزشی- تحقیقاتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد.
شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی و اردبیل ارزیابی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، در این خصوص گفت: شایستگی‌ها مجموعه توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی هستند که شخص را قادر می‌سازند تا در چارچوب محدودیت‌های درون و برون سازمانی در ایفای نقش و وظایف کاری خود عملکرد مطلوب داشته باشد به علاوه آن ها تضمین‌کننده موفقیت سازمانی نیز هستند. شایسته‌سالاری یکی از ارکان توسعه پایدار در کشورهای مختلف است که به همین منظور مکانیزم‌های مختلفی در کشورهای توسعه یافته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت شایسته سالاری در سازمان‌ها، به‌ویژه در دستگاه‌های اجرایی بخش عمومی و دولتی و همچنین اهمیت جایگاه مدیریتی، جهاد دانشگاهی اقدام به طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه در سطح کشور و در دستگاه‌های مختلف اجرایی کرده است.

محسنی، درخصوص برگزاری آزمون ارزیابی مدیران در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت شایسته سالاری در سازمان‌ها، به‌ویژه در دستگاه‌های اجرایی بخش عمومی و دولتی و همچنین اهمیت جایگاه مدیریتی، مدیران سازمان‌ها می‌بایست دید جامع و کامل‌تری را نسبت به سمت‌های مدیریتی داشته باشند و با دقت نظر بیشتری مدیران آینده خود را انتخاب کنند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی بیان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به فعالیت‌های گسترده خود در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی و با استفاده از متخصصان با تجربه، با اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه در سطح کشور و در دستگاه‌های مختلف اجرایی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از ارزیابی با حضور 37  نفر از اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت عمران سهند، و اداره کل هواشناسی استان اردبیل 7 اسفندماه در تبریز برگزار شد.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :