به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

نمایشگاه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در تبریز افتتاح شد

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۳ کد : ۴۴۶۴۴ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۴۱۱
نمایشگاه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور دکتر رقیه صادق زاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی،دکتر نسرین پیرسمساری، مشاور امور بانوان استاندار و دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان روز چهارشنبه، ۱۱ خردادماه در محل پارک بانوان شمس تبریز افتتاح شد.
نمایشگاه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در تبریز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان در این مراسم گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تحت نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جهاددانشگاهی در راستای اشتغال زایی و توسعه مشاغل خانگی اجرا شده است.

وی افزود: در ابتدای این طرح حدود ۵۰۰۰ نفر در سامانه اقدام به ثبت نام کرده و حدود ۳۰۰۰ نفر از میان آن‌ها ارزیابی و انتخاب شدند.

وی با اشاره به این‌که متقاضیان اتخاب شده به پیشران‌ها معرفی شده‌اند، گفت: حدود ۲۷۵۰ نفر از این تعداد وارد بازار کار شده و به اشتغال پایدار دست یافتند.

محسنی تاکید کرد : نزدیک به ۲۲ شبکه در این طرح ایجاد شده تا با قدرت بیشتری بازار شوند.

وی افزود: از بزرگترین امتیازهای این طرح، ایجاد زنجیره ارزش است که در طرح‌های قبلی سابقه نداشته و بر این اساس افراد می‌توانند در این طرح با سایر صاحب مشاغل خانگی در ارتباط باشند.

محسنی، از همکاری شهرداری منطقه یک تبریز، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت:‌ این نمایشگاه از امروز ۱۱ الی ۱۳ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۹ برتی بازدید علاقمندان دایر است.

در ادامه دکتر رقیه صادق زاده، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز بر حمایت همه جانبه دولت از اجرای طرح ملی مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه اجرای طرح مشاغل خانگی از جمله طرح‌های مهمی است که توسط جهاددانشگاهی در استان به خوبی اجرا می‌شود.

وی از حمایت اداره کل امور بانوان استانداری از اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: بانوان توانمند و حتی سرپرست خانوار بسیاری در استان ما هستند که ایجاد شغل برای آن‌ها جزو اولویت‌های ما است.

text to speech icon

کلید واژه ها: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :