نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی، جهاددانشگاهی است

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳ کد : ۴۶۴۶۷ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۳۲۹
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورا اسلامی گفت: یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی، جهاد دانشگاهی است که به خاطر رویکرد جهادی و غیر بروکراتیک توانسته بسیاری از مشکلات کشور را حل و برطرف کند.
یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی، جهاددانشگاهی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، روح‌الله متفکر آزاد، نماینده مردم شریف، تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در عرصه دانش بنیان گام‌های بسیار محکم و مهمی برداشته است که می‌توان با قاطعیت از موفق ترین نهاد در این عرصه نام برد.

وی با بیان اینکه نباید اقدامات موثری که جهاد دانشگاهی چه در ایام دفاع مقدس و چه در دوران تحریم های ظالمانه برای کشور کرده است را به فراموشی سپرد، گفت: برای تقویت فعالیت های جهاد دانشگاهی باید گفتمان سازی کرد که البته نباید وظایف دولت و مجلس را در همیاری این نهاد را نادیده گرفت.

متفکر آزاد، خاطرنشان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی دارای اعضا فعال و پرانگیزه است که می‌توان این واقعیت را در مرور عملکرد سال های قبل از این نهاد برخواسته از انقلاب دید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورا اسلامی در پایان سخنان خود گفت:پیشنهاد می‌شود جهاد دانشگاهی به طور مسئله محورانه به موضوعات کشور ورود کند تا اثرات آن را مردم به طور مستقیم حس کنند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :