سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

جهاددانشگاهی و بسیج دانشجویی می‌توانند از ظرفیت‌های یکدیگر به نحو مطلوب استفاده نمایند

۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۱ کد : ۵۰۲۹۵ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۲۵۸
سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، بر هم افزایی و مشارکت میان جهاد دانشگاهی و بسیج دانشجویی استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های مهمی در حوزه علمی، پژوهشی و اجرایی در این نهاد انقلابی وجود دارد که می‌تواند بسیاری از اهداف را به سرانجام برساند.
جهاددانشگاهی و بسیج دانشجویی می‌توانند از ظرفیت‌های یکدیگر به نحو مطلوب استفاده نمایند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی‌فر، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان، روز دوشنبه، 16 آبان ماه، در دیدار با مسئول و اعضای شورای علمی بسیج دانشجویی استان، ضمن تشریح فعالیت‌های مختلف جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف پزشکی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی تأکید کرد: جهاددانشگاهی آماده همکاری با همه سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای افزود: جهاددانشگاهی با راه‌اندازی و تعریف مراکز فرهنگی و رسانه‌ای در دهه‌های گذشته نقش خود را به عنوان یک نهاد فرهنگی بخوبی ایفا کرده و ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد که بسیج دانشجویی می‌توانند از این ظرفیت جهاددانشگاهی به‌خوبی استفاده کند.

فاتحی‌فر، با بیان اینکه جهاددانشگاهی بر انقلابی و جهادی بودن تأکید ویژه داشته و دارد، گفت: امروز هم به دنبال تقویت این دیدگاه و اثرگذاری بیشتر آن هستیم.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ما بسیج دانشجویی را از خودمان می‌دانیم اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان آمادگی دارد تا در زمینه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی با بسیج  دانشجویی استان همکاری کند و تعاملات طرفین بیش از گذشته گسترش یابد.

علی فاضل، مسئول معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با ارائه گزارش از فعالیت‌های بسیج دانشجویی  گفت: بسیج  دانشجویی به دنبال پاسخگویی به نیازها و مسائل مختلف از طرق انجام پژوهش های کاربردی است و برای انجام این کار از توانمندی‌های دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه معاونت پژوهشی و فناوری بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در حال حاضر در 5 حوزه ماموریتی فعال است، افزود: در این حوزه‌های ماموریتی با جذب دانشجویان و نخبگان دانشگاهی در زمینه  مسائل و مواردی که مورد نیاز است مطالعات و تحقیقات میدانی و کاربردی انجام می‌دهیم.

فاضل خاطرنشان کرد: معاونت پژوهشی و فناوری بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی در زمینه مکاترونیک، مهندسی پزشکی،زیست فناوری، مرکز رشد نانو، مرکز رشد زیست فناور و مرکز رشد محاسبات در دانشگاه تبریز فعال هستند.

وی در پایان با بیان اینکه آماده همکاری و استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی هستیم، گفت: می‌توانیم در زمینه‌های برگزاری برنامه‌های علمی مشترک، دوره‌های آموزشی و توانمدسازی دانشجویان با هم همکاری مشترک داشته باشیم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :