نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی

جهاد دانشگاهی توفیقات زیادی در عرصه های مختلف برای نظام داشته است

۰۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳ کد : ۵۰۹۳۳ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۲۳۹
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی در حوزه‌‌های مختلف از جمله حوزه دانش و فناوری فعال است، گفت: جهاد دانشگاهی در مسیر علمی و انقلابی حرکت موثری داشته و امروزه نیز در بخش‌های مختلف علمی و فناوری شاهد موفقیت این نهاد انقلابی هستیم.
جهاد دانشگاهی توفیقات زیادی در عرصه های مختلف برای نظام داشته است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه  اول آذر در دیدار با سرپرست سازمان سازمان جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی جزو نهادهای انقلابی بوده وافراد دانشگاهی که خواستار تحول بودند در قالب این مجموعه فعالیت می‌کنند و علی رغم وجود  فراز و نشیب‌ها  در مسیر انقلاب همچنان خط مشی خود را حفظ کرده است.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در مسیر تحول گرایانه خود، اتفاقات مهمی را رقم زده ودر این مسیر حرکت می‌کند و همواره در کنار نظام بوده و توفیقات زیادی در عرصه های مختلف داشته است.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به فعالیتهای این سازمان در زمینه های مختلف از جمله حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گفت: پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی استان از یک دهه قبل با هدف کمک به توسعه استان در زمینه های مختلف برنامه ریزی و مدیریت شکل گرفته و این سازمان هزینه های زیادی را برای راه اندازی و ادامه فعالیت این بخش کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه درطول مدت فعالیت این پژوهشکده در استان نتوانسته ایم نسبت به ایجاد ردیف بودجه استانی همانند سایر پژوهشکده های  جهاد دانشگاهی در کشوربرای  توسعه فعالیتهای علمی این پژوهشکده اقدام کنیم.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، در ادامه اظهار کرد: درصورت حمایت نمایندگان استان درجهت اختصاص ردیف بودجه اختصاصی برای این مجموعه علمی، می توانیم به عنوان اتاق فکر استان در حوزه مدیریت و برنامه ریزی و همچنین در زمینه مطالعات علوم انسانی بیش از پیش فعالیت نماییم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :