در نشست سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان شد:

حل مشکلات مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی نیازمند تعامل و همکاری است

۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۶ کد : ۵۱۹۰۲ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۱۳
با هدف تعامل و همکاری در زمینه رفع مشکلات حوزه درمان ناباروری نشست مشترک سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.
حل مشکلات مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی نیازمند تعامل و همکاری است

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر جواد احمدیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این نشست، با بیان اینکه اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و مراکز وابسته به آن را جز مراکز خود دانشگاه می دانیم افزود: مراکز درمانی فعال بخصوص مراکز درمان ناباروری در استان باید از استانداردهای لازم برای فعالیت برخوردار باشند.

وی ادامه داد: مرکز درمان ناباروری وابسته به جهاددانشگاهی استان در طول بیش از یک دهه فعالیت خود تلاشهای خوبی در این زمینه داشته و خدمات ارزشمندی را به مردم استان و استانهای همجوار ارائه داده است.

احمدیان با اشاره به اینکه برای توسعه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی هر کمکی لازم باشه انجام می دهیم، افزود: مسئولین جهاددانشگاهی باید همواره نسبت به رعایت استانداردهای موجود در این زمینه پایبند باشند تا مردم و زوجهای نابارور در استان و استانهای شمال غرب کشور بهتر بتوانند از خدمات شایسته این مرکز بهره مند شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، به همکاران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد کمکهای لازم در جهت رفع موانع و مشکلات این مرکز بعمل آورند.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، نیز در این نشست، ضمن تشریح فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری به مشکلات این مرکز اشاره و اظهار امیدواری کرد با کمک معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم در آینده نزدیک این موانع و مشکلات را رفع نموده و شاهد توسعه همه جانبه این مرکز در استان باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه جامعی برای توسعه این مرکز در فضای استاندارد داریم، افزود: در صورت حمایت دانشگاه علوم پزشکی بخصوص معاونت درمان دانشگاه و همچنین تامین اعتبار لازم توسط دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی و مساعدت نمایندگان استانی در آینده نزدیک شاهد توسعه این مرکز در محل جدید فعالیت خواهیم بود.

فاتحی فر، افزود: در این راستا مکاتبات متعددی با نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز داشته ایم که امیدواریم این تلاشها بزودی نتیجه بدهد و مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه این مرکز برداشته شود.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، افزود: در یک دهه فعالیت این مرکز در زمینه درمان ناباروری اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است ولی متاسفانه بدلیل برخی مشکلات امکان توسعه مرکز محدود شده که امیدوارم با همفکری و مساعدت مسئولین و دانشگاه علوم پزشکی این موانع را هر چه سریعتر مرتفع نماییم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :