به‌مناسبت چهل‌ و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی صورت گرفت؛

دیدار صمیمانه سرپرست فرهنگسرای الغدیر با همکاران واحد جهاد دانشگاهی

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۴ کد : ۶۰۹۳۴ آموزشی
تعداد بازدید:۱۱۹۹
سرپرست فرهنگسرای الغدیر به‌مناسبت چهل‌ و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با همکاران واحد جهاد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.
دیدار صمیمانه سرپرست فرهنگسرای الغدیر با همکاران واحد جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، رامین سلطانی، سرپرست فرهنگسرای بزرگ الغدیر، در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی فرهنگسرای الغدیر، این مرکز را  دارای موقعیت و پتانسیل‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال دانسته و افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و انقلابی می‌تواند در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در فرهنگسرای الغدیر در جهت توسعه همه‌جانبه خدمات به شهروندان، فعالیت‌های ارزشمندی را ارائه کند.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم نسبت به آسیب‌های شایع جامعه بی‌تفاوت باشیم، افزود: انتظار می‌رود جهاد دانشگاهی باتوجه به نیاز‌های فرهنگی موجود در جامعه ضمن تعامل با مجموعه فرهنگسرای الغدیر، فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی خود را همگام و همسو با مسائل و خواسته‌های جامعه برنامه‌ریزی کرده و پیش ببرد.

سرپرست فرهنگسرای الغدیر در پایان از زحمات و فعالیت‌های ارزشمند همکاران این واحد در جهت پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی ایران عزیز با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی کرد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :