در نشست صمیمی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و همکاران مرکز انجام شد

بررسی مسائل و مشکلات همکاران مرکز پزشکی جهاددانشگاهی تبریز

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۰ کد : ۶۱۵۱۶ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۱۶۲
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در دیدار صمیمی با همکاران مرکز پزشکی جهاددانشگاهی استان، در جهت بهبود عملکرد و کارایی مرکز و افزایش رضایتمندی کارکنان، پای صحبت‌ها و درد دل همکاران نشست.
بررسی مسائل و مشکلات همکاران مرکز پزشکی جهاددانشگاهی تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی‌فر در این دیدار بر لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی در میان کارکنان این سازمان تاکید کرد و گفت: دیدار چهره به چهره با همکاران و شنیدن متقابل نقطه نظرات میان مسئولان و همکاران، می‌تواند زمینه را برای ارتقای بهره وری سازمانی فراهم کند.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از هر نوع رفتاری که مخل همدلی هست، گفت: تک تک اعضای سازمان همانند اعضای یک خانواده هستیم و این پست‌ها و عناوینی که به افراد اختصاص داده می‌شود صرفاً در راستای تکمیل چارت سازمانی بوده و در اصل همه همکاران سازمان جهاددانشگاهی هستند، نمونه هستند.

فاتحی فر، با تاکید بر نقش ویژه اداره حراست سازمان در پیشگیری از بروز مشکلات، از عموم همکاران خواست نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با حراست سازمان در جهت بهبود وضعیت و رفع  مشکلات در میان بگذارند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، یادآور شد: برقراری عدالت مطلق ممکن نیست ولی ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که تا جایی که ممکن است حقی از همکاران ضایع نشده، سطح زندگی آنها بهبود یافته و از شرایط شغلی خود راضی باشند.

مهندس توحید لطفی، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اینکه تمامی همکاران مرکز پزشکی، از جمله افراد توانمند و پرتلاش هستند، از آنها خواست ضمن رصد مشکلات موجود و انتقال آنها به مسئولان سازمان، با همدیگر صحبت کرده و مشکلات احتمالی را با گفت‌وگو حل کنند.

نازیلا مزمل، مدیر مرکز پزشکی جهاددانشگاهی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از توسعه عملکرد مرکز، اظهار کرد: اموراتی که در این مرکز انجام می‌شود کاری تیمی بوده و خوشبختانه تیم حرفه ای و کارآمد مرکز با هماهنگی خوب در تمامی مراحل کاری این مجموعه بسیار موفق عمل کرده و همکاری خوبی دارند.

وی یادآورشد: تعرفه این مرکز نیمه دولتی بوده و بسیار پایین‌تر از بخش خصوصی است، برخورد خوب، پیگیری و عملکرد خوب همکاران ما موجب شده تا اغلب مراجعان و بیماران، مراجعه دایمی و چندین ساله به این مرکز داشته باشند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :