دیدار صمیمی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با همکاران امور اداری و مالی

فاتحی‌فر: جهاددانشگاهی استان باید نظام‌مندتر و ساختارمند‌تر از گذشته شود

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۶۳۲۳۱ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۱۶۶
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در ادامه دیدارهای صمیمی خود با اعضای این سازمان، این بار در جمع همکاران فعال در حوزه اداری و مالی حاضر شده و در جریان مسائل و امورات مربوط به اعضای فعال در این مرکز قرار گرفت.
فاتحی‌فر: جهاددانشگاهی استان باید نظام‌مندتر و ساختارمند‌تر از گذشته شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، در این نشست، با بیان اینکه ما به عنوان خادم در خدمت همکاران هستیم، گفت: بدون شک در مسیر انجام وظایفمان چالش‌هایی داریم، همانطور که در روال عادی زندگی نیز با چالش هایی مواجه می‌شویم ولی تمامی این چالش‌ها با همکاری، همدلی، گذشت و ایثار قابل حل هستند.

وی با اشاره به عملکرد خوب همکاران معاونت‌های مختلف سازمان گفت: طی شش ماه نخست سال، حرکت رو به رشدی داشته و از نظر درآمدی نیز پیشرفت خوبی کسب کرده ایم.

وی با اشاره به جنگ شناختی و جنگ ترکیبی که اخیرا به راه افتاده است، گفت: در جنگ شناختی زمین بازی، مغر انسانهاست و ما جهادگران دانشگاهی در مقابله با این جنگ، وظیفه مضاعفی بر عهده داریم که ورود ما به عرصه سواد رسانه ای و هوش مصنوعی در این راستا می باشد.

فاتحی فر یادآور شد: با توجه به کارهای شاخصی که در حوزه هوش مصنوعی توسط این سازمان انجام و نرم افزارهایی خوبی تولید شده است، هفته آینده برای شرکت در نمایشگاه ایپاس نیروی انتظامی دعوت شده ایم.

وی با تاکید بر اهمیت کار همکاران حوزه پشتیبانی گفت: این معاونت هرچند ویترین سازمان نیست ولی گلوگاه سازمان بوده و با توجه به اینکه  فعالیت‌های این بخش به تمامی همکاران فعال در مراکز مختلف ارتباط دارد، کوچیکترین کم کاری یا غفلت به ضرر کل سازمان تمام می‌شود و باید تلاش کنیم با مدیریت و همکاری مناسب امورات کارکنان سازمان به خوبی پیش رود.

وی با اشاره به انجام برخی امورات از جمله یکپارچه سازی سامانه‌ها و اتوماسیون توسط تهران و برخی هماهنگی ها در زمینه حقوق و دستمزد گفت: سازمان جهاددانشگاهی استان نیز باید نظام مند و ساختارمند تر از گذشته شود، چرا که این سازمان نسبت به گذشته بزرگتر شده و رفته رفته فعالیت‌های ما توسعه می یاد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یادآور شد: طی سال گذشته در مباحث مربوط به زمین‌ها و ساختمان‌های متعلق به این سازمان چالش‌هایی داشتیم که تلاش کردیم بخشی عمده‌ای از آنها را رفع کنیم و در ادامه نیز با همکاری همکاران بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

اکبر شوقی، معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در این نشست اظهار کرد: شخصیت انسان با آموختن شکل می‌گیرد، هرقدر بتوانیم با آموختن، شخصیت خود را ارتقا دهیم می‌توانیم سازمان را در مسیر رسیدن به اهدافش، بیشتر یاری کنیم.

وی با اشاره به فرمایشی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه «التجربة فوق العلم: تجربه ارزشمندتر از علم است»، گفت: باید تجربه و ایده های خودمان را با همکارانمان به اشتراک بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد مدیریت فعلی سازمان، شفافیت است، گفت: شفافیت یکی از عناصر مهم سازمانی ما بوده و ما هیچ محدودیتی در ارائه عملکردمان نداریم.

شوقی،گفت: احترام گذاشتن به همدیگر نشان دهنده فرهنگ والای سازمانی بوده وما همکاران این سازمان نیز باید به تاسی از پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) که حتی به دشمنان خود نیز بی احترام نمی‌ کردند، در مواجهه با اقشار مختلف به ویژه همکاران سازمان با کمال احترام رفتار کنیم. حوزه پشتیبانی برای اینکه الگو و صادر کننده فکربه سایر بخش‌های سازمان باشد باید اصلی‌ترین شاخص ما که احترام هست را رعایت کند.

معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، همچنین از آغاز دوره های ضمن خدمت همکاران از هفته آینده خبر داد و گفت: بحث مزایا، تشویق و تنبیه همکاران نیز در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و باید بر روی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد کار کنیم .

وی اظهار امیدواری کرد، با همدلی و همکاری، با سرعت به سمت اهداف تعریف شده برای سازمان حرکت کنیم.
در این جلسه همکاران امور اداری و مالی سازمان به بیان دغدغه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :