مدیر کل دفتر بودجه، تشکیلات و روش‌های معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی در تدوین برنامه توسعه هفتم جهاددانشگاهی

۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۷ کد : ۶۳۳۳۰ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۱۴۰
مدیر کل دفتر بودجه، تشکیلات و روش‌های معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی بر لزوم استفاده از ظرفیت پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی در تدوین برنامه توسعه هفتم در قالب طرح تحول جهاددانشگاهی تاکید کرد.
لزوم استفاده از ظرفیت پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی در تدوین برنامه توسعه هفتم جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، جلسه هم اندیشی دکتر کاوه لطفی‌کیا، مدیر کل دفتر بودجه، تشکیلات و روش‌های معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با رئیس، معاونان و مدیران مالی و اداری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی  برگزار شد.

 دکتر لطفی کیا در این جلسه ضمن ارائه پاسخ به دغدغه‌های همکاران، به ارائه پیشنهادات و برنامه‌ریزی‌های مربوط به تدوین برنامه توسعه هفتم جهاددانشگاهی پرداخت.

وی اظهار کرد: برنامه توسعه هفتم در قالب طرح تحول جهاددانشگاهی در حال تدوین بوده که منشا حرکت، چارچوب و چشم انداز حداقل 5 سال پیش روی جهاددانشگاهی خواهد بود.

در این جلسه معاونان و مدیران بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی استان دغدغه‌های خود را در خصوص مسائل مربوط به بودجه ریزی و سایر مسائل مرتبط با حوزه بودجه و تشکیلات  مطرح کردند.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت بخش های مختلف این سازمان طی یک سال گذشته پرداخت.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :