حضور جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین‌المللی ایپاس

۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰ کد : ۶۳۴۳۲ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۱۹۸
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از حضور این سازمان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی(ایپاس) خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
حضور جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین‌المللی ایپاس

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با محصولات سامانه قابل حمل خورشیدی (نورا 1) و سامانه‌های تشخیص، کلاس‌بندی و ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی غرفه خود را در این نمایشگاه برپا کرده است.

وی افزود: کارگروه هوش مصنوعی جهاددانشگاهی استان، سامانه‌های تشخیص، کلاس بندی و ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی را در محورهای کنترل ترافیک،  پلیسی و جنایی و امنیت و ایمنی بخش خصوصی، در این نمایشگاه ارائه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین سامانه قابل حمل خورشیدی (نورا 1) محصول مرکز تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر سازمان جهاددانشگاهی استان در این نمایشگاه در معرض آشنایی و دید علاقمندان قرار گرفته است.

فاتحی‌فر در خصوص ویژگی های این سامانه اظهار کرد: این سامانه با خروجی های متنوع AC و DC برای روشنایی، شارژ بی‌سیم و کاربردهای مختلف بوده و د ارای باتری لیتیومی با ظرفیت بالا و قابلیت شارژ در محیط های مختلف از خورشید و از سیستم برق شهری است، و در زمینه تصویر برداری و قابلیت تامین انرژی در ابعاد مختلف برای تامین برق ایستگاه های پلیس و اقامت‌گاه های موقت کاربرد دارد.

وی با تاکید بر اینکه این سامانه دارای تائیدیه از پژوهشگاه نیرو و ساتبا است، گفت: درجه حفاظت بالا از نظر نفوذ رطوبت و گرد و غبار(IP) از ویژگی های این سامانه است.

وی یادآور شد: غرفه سازمان جهاددانشگاهی استان در سالن شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ستون 103 و 102  قرار دارد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه محیطی برای عرضه جدیدترین لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی و فناوری‌های جدید و فرصتی برای کسانی است که در این زمینه علاقمند بوده و ایده هایی برای تولید دارند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :