سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی استان خبر داد:

افزایش بهره‌وری کارکنان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵ کد : ۶۳۸۱۳ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۲۴۱
سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان در راستای افزایش بهره‌وری همکاران این سازمان خبر داد.
افزایش بهره‌وری کارکنان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، اکبر شوقی، سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی بوده که در طول تاریخ فعالیت خود همواره در حوزه‌های مختلف با کمترین نیروی انسانی و کمترین هزینه‌ها، نقش تاثیرگذاری داشته و به عنوان ارگانی که در آن هدر رفت نیرو حداقل بوده، مطرح است.

وی ادامه داد: با این وجود، ما معتقد هستیم در صورت ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان می‌توان سطح بهره‌وری را بیش از گذشته ارتقا داده و در راستای رویکرد جهادی این نهاد، حرکت موثرتری انجام داد.

وی با بیان اینکه وجود بخش‌های مختلف مرکز درمان ناباروری، مرکز پزشکی، مراکز آموزشی و مراکز فرهنگی این سازمان، موجب شده تا با اقشار مختلف مردم ارتباط مستقیم داشته باشیم، گفت: مردم ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستند و باور ما این است که باید با افزایش سطح بهره وری در واحدهای مختلف سازمان، رفع  امورات مردم  و مراجعان را در کمترین زمان و با بیشترین تاثیر مثبت، انجام دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه افزایش بهره‌وری با کارهای ساده محقق می‌شود، گفت: تغییر در برخی فرآیندها، حذف بروکراسی‌های زاید و برخی تصمیم‌های بجا، موجب افزایش بهره‌وری در سازمان می‌شود.

وی اظهار کرد: انسان در هر زمان و مکانی به آموزش مدارم نیاز دارد و اگر آموزش جزو برنامه‌های کارکنان باشد قطعا نتایج بسیار خوبی حاصل می‌شود.

سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی استان یادآور شد: تا پایان سال جاری بیش از 10 دوره ضمن خدمات با محورهای مرتبط با افزایش بهره‌وری توسط این معاونت برای گروه‌های کاری مختلف سازمان برگزار خواهد و در برگزاری این دوره‌ها از اساتید بنام حوزه بهره وری استفاده خواهیم کرد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :