رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در نشست صمیمی با همکاران معاونت آموزشی تاکید کرد:

لزوم حرکت مراکز آموزشی جهاددانشگاهی به سمت روش‌های نوین آموزشی

۰۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۶۳۹۵۵ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۱۵۱۰
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی بر لزوم دور شدن از روش‌های سنتی و روی آوردن به سبک‌های جدید در حوزه آموزش‌های کوتاه مدت این سازمان تاکید کرد و گفت: باید به سمت برند سازی و افزایش بهره وری حرکت کنیم.
لزوم حرکت مراکز آموزشی جهاددانشگاهی به سمت روش‌های نوین آموزشی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، در نشست صمیمی با همکاران معاونت آموزشی این سازمان اظهار کرد: سازمان جهاددانشگاهی استان با تلاش همکاران همچنان پویا و فعال بوده و یکی از عوامل حرکت روبه رشد این سازمان همدلی و همراهی تمامی همکاران است.

وی گفت: تمامی تلاش ما این است که آثار و نتایج بهبود عملکرد سازمان توسط خانواده های همکاران نیز احساس شود.

وی از افزایش قابل توجه درآمد سازمان در شش ماهه دوم سال 1401 نسبت به شش ماهه اول همان سال خبر داد و گفت: این امر با تلاش و همدلی همکاران محقق شده است.

فاتحی‌فر با تاکید بر اینکه آموزش موتور پیشران جهاددانشگاهی است، گفت: تمامی آموزش‌های جهاددانشگاهی باید با رویکرد کارآفرینی و رشد و تقویت حوزه اشتغال انجام پذیرد.

وی از راه اندازی دفاتر مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در دانشگاه های استان خبر داد و گفت: این مراکز می‌تواند بخشی از نیازهای آموزشی دانشجویان را تامین کند.

فاتحی‌فر، با اشاره به اعتماد خانواده‌ها به مراکز آموزشی جهاددانشگاهی گفت: بسیاری از خانواده‌ها، جهاددانشگاهی را محیطی امن برای فرزندان خود می‌دانند و ما نیز باید قدردانی این اعتماد باشیم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که جهاددانشگاهی نهادی انقلابی بوده و همگی باید در این راستا حرکت کنیم.

در این نشست همکاران مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان، دغدغه ها و مشکلات خود را مطرح کرده و راهکارهایی در خصوص بهبود عملکرد مراکز ارائه کردند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :