توسط سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

کارگاه آموزشی ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود برگزار می‌شود

۰۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۹ کد : ۶۴۰۹۹ تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۲۵۸
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود خبر داد.
کارگاه آموزشی ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس توحید لطفی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این کارگاه آموزشی با همکاری پارک علم و فناوری و بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی، مدیران عامل شرکت‌ها، مخترعین و صاحبان فناوری، مدیران مالی شرکت‌ها، وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری و علاقمندان به ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود را از جمله مخاطبین این کارگاه آموزشی اعلام کرد.

وی افزود: در عصر جدید اقتصاد دانش محور، بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان خواهان ارزش گذاری اصولی و مورد قبول جوامع قانونی هستند تا از اعمال سلیقه‌های شخصی جلوگیری شود.

لطفی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی واقع در آبرسان-  بالاتر از بیمارستان شمس، نرسیده به چهاراه عباسی، خیابان دوکمال مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن 33590263-041 تماس حاصل نمایند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :