تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندارآذربایجان‌شرقی از معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۳ کد : ۶۴۹۹۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۹۱
حجت‌الاسلام والمسلین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و عابدین خرم استاندارآذربایجان‌شرقی با اهدای لوح تقدیر ازتلاش‌های معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در حوزه ماموریتی نهاد شورای فرهنگی عمومی استان قدردانی کردند.
تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندارآذربایجان‌شرقی از معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی؛ در این تقدیرنامه خطاب به آقای خسرو کنعانی، به عنوانی دبیر کمیته افکار سنجی و رصد شاخص‌های فرهنگی شورای فرهنگ عمومی و سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی آمده است: نقش آفرینی مستمر در حوزه فرهنگ تاریخ و تمدن فاخر اسلامی ایرانی و جلوه های درخشان آن به عنوان سرمایه زاینده و وحدت بخش از  جمله خصائل برجسته ایرانیان ، به ویژه مردم عزیز تبریز و آذربایجان پرافتخار بوده است.

در عصرحاضر، کنشگری و نقش آفرینی فعال در حوزه حکمرانی فرهنگی، تکلیف خطیر و بسیار مهمی است که بردوش آحاد مردم و خواص جامعه قرار گرفته است.

ضمن قدردانی از اهتمام و تلاش ارزنده جنابعالی در حوزه ماموریتی نهاد شورای فرهنگی عمومی و حضور موثر در جلسات یکسال گذشته را ارج نهاده و توفیق روز افزونتان را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

لازم به ذکر است معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان، عضوکارگروه رصد و پیگری شورای فرهنگی عمومی استان ومعاون فرهنگی این سازمان به عنوان دبیرکمیته افکار‌سنجی و رصد شاخصهای فرهنگی شورای فرهنگ عمومی استان می‌باشد که در جلسه اخیر شورای فرهنگی عمومی استان به عنوان کمیته فعال این کارگروه معرفی و تجلیل شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :