انتخاب پژوهشگر جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی به عنوان پژوهشگر برتر جوان جهاددانشگاهی

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۵ کد : ۶۶۲۸۹ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۴۲۹
پژوهشگر عضو جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در ششمین دوره برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران جهاددانشگاهی، به عنوان پژوهشگر برتر جوان جهاددانشگاهی تجلیل شد.
انتخاب پژوهشگر جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی به عنوان پژوهشگر برتر جوان جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی،  در این مراسم که با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی برگزار شد، پژوهشگر؛ پژوهشگر جوان؛ گروه پژوهشی؛ مرکز خدمات تخصصی؛ مرکز رشد،مرکز نوآوری و شکوفایی و شرکت‌ها؛ واحد درحال‌توسعه؛ نشریه برتر؛ فناور برتر؛ بخش ویژه و طرح‌های برتر پژوهشی معرفی شدند.

در این آیین "جاوید قهرمانی نهر"، پژوهشگر جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی به عنوان پژوهشگر جوان برتر در سطح کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

در تقدیر نامه ای که خطاب به قهرمانی‌نهر به امضای رئیس جهاددانشگاهی رسیده، آمده است:

 جهادگر ارجمند جناب آقای جاوید قهرمانی نهر
پژوهش در راستای رفع نیازها و برطرف کردن چالش های جامعه اسلامی، عبادتی است که به یقیین اجری والا در پیشگاه خدواند سبحان دارد.
ضمن قدردانی و سپاس از تلاش‌ها و فعالیت‌های علمی و نوآورانه جنابعالی، احراز جایگاه «پژوهشگر جوان برتر جهاددانشگاهی» در سال 1402 را صمیمانه خدمت شما تبریک می‌گویم و توفیق روز افزون از درگاه حق تعالی خواستارم.

بر اساس این گزارش، جاوید قهرمانی نهر، متولد 1369،  پژوهشگر پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی و دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی صنایع بوده و در حوزه‌های کاری بهره وری منابع انسانی و تعیین شاخص ها و عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی در سازمان های علمی و فناورانه فعالیت دارد.

text to speech icon

( ۳ )

نظر شما :