خبرنگار افتخاری ایکنا به شهادت رسید

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰ کد : ۷۱۷۶۰ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۷۱
آیت‌الله سیدمحمدعلی آل ‌هاشم، نماینده ولی ‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه مردمی تبریز، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) بود. این عالم مردمی در حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور یکی از همراهان ایشان بود که در این حادثه به شهادت رسید.
خبرنگار افتخاری ایکنا به شهادت رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، به نقل از خبرگزاری ایکنا، در ۲۱ مردادماه ۱۳۹۶ طی نشست دومین جلسه شورای سیاستگذاری خبرگزاری بین المللی قرآن شعبه آذربایجان شرقی که با حضور معاون خبرگزاری ایکنا و اعضای این شورا در بیت امام جمعه تبریز برگزار شده بود، کارت عضویت خبرنگار افتخاری به شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل ‌هاشم اهدا شد.

این شهید بزرگوار پس از دریافت این کارت بیان کرد: بنده نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری این کارت را با افتخار تمام قبول کرده و خود را خادم قرآن می‌دانم.

بر اساس این گزارش، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، در پی سانحه دردناک بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی رییس جمهور خدوم کشورمان که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، همراهان ایشان آیت‌الله سیدمحمدعلی آل ‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه مردمی تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار استان آذربایجان شرقی نیز به شهادت رسیدند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :