رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان:

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد در آذربایجان شرقی برگزار شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۰ کد : ۷۲۳۰۲ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۸۲
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد (موضوع بند(ج) ماده (۸۷)) قانون برنامه ششم توسعه) بعدازظهر امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.
آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد در آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، علی اصغر فاتحی‌فر در خصوص این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: فرآیند برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70درصد در سطح استان به صورت متمرکز در یک حوزۀ امتحانی در تبریز از ساعت 15 امروز پنجشنبه آغاز شد.

 وی یادآوری کرد: در آذربایجان شرقی مجموعاً ۴۶۵ متقاضی شامل ۲۱۸ متقاضیِ مرد و ۲۴۷ متقاضیِ زن در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

 فاتحی فر یادآور شد: شرکت‌کنندگان این آزمون‌ نتایج را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مشاهده خواهند کرد.

علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید استان نیز در بازدید از محل آزمون خاطرنشان کرد: 30 دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی، ظرفیتی معادلِ دو برابرِ آمارِ داوطلبان استان را جهت استخدام پیش بینی کرده اند و بر این اساس با قاطعیت می توان گفت برای همۀ شرکت کنندگان در آزمون، حتی برای افرادی که دیپلمه هستند نیز شرایط استخدامی فراهم شده و این افراد می توانند پس از آزمونِ امروز و با طی مراحل عمومی، به استخدام دولت در‌آیند.

 وی اظهار کرد: این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار ‌شد.

 وی اضافه کرد: در جلسه آزمون به هریک از داوطلبانِ عناوین شغلی مختلف یک دفترچۀ آزمون داده شد. این دفترچه حاوی 130 سوال بود که داوطلبان باید در مدت 120 دقیقه به سوالات آن پاسخ می دادند.

 سلمانی عنوان کرد: دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن به چاپ رسیده بود. این دفترچه‌ها، دارای تنوع بود و کد عددی که بر روی دفترچه سوال داوطلبان درج شده بود می بایست با کد عددی درج شده در پاسخنامه، مطابقت داشت.

به گفتۀ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، نتایج دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد یک ماه بعد اعلام می‌شود.

انتهای پیام

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


( ۱ )

نظر شما :