رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۰ کد : ۷۲۸۷۵ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۲۰۱
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه برای بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات بهره برد، گفت: مشارکت بالا در انتخابات دشمنان را مایوس می کند.
لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، علی اصغر فاتحی فر، در سومین جلسه کمیته افکار سنجی و رصد شاخص‌های فرهنگی کارگروه رصد و پیگیری شورای فرهنگ عمومی استان به میزبانی جهاددانشگاهی استان، با اشاره به حساسیت‌های موجود در جامعه در بحث افزایش مشارکت در انتخابات، افزود: در همه دوره‌های انتخابات معمولا برخی موانع برای حضور مردم وجود دارد که مسئولان باید به دنبال شناسایی و رفع این موانع برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باشند.

وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه برای بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات بهره برد، گفت: مشارکت بالا در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند.

فاتحی فر، همچنین نتایج برخی از نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) را در سطح ملی و استانی ارائه داد و افزود: این نظرسنجی‌ها  به ما نشان می‌دهد که باید به چه ابعادی از انتخابات و زمینه مطالبات مردم از نظام و دولت توجه کنیم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، ادامه داد: ما با انجام این نظر سنجی‌ها در جهاددانشگاهی در تلاش هستیم تا در موضوعات مختلف دغدغه‌ها و مطالبات مردمی را شناسایی و آن‌را به مسئولین امر انتقال بدیم تا در تصمیم گیری های کلان کشوری توسط مسئولین مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین در این جلسه هر یک از اعضا دیدگاه‌های خود را در حوزه لزوم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و راهکار های افزایش مشارکت مطرح  کردند.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :