معاون جهاددانشگاهی در آیین تجلیل از جهادگران نمونه آذربایجان‌شرقی:

جهادگران هرچه در طبق اخلاص داشتند، برای جهاددانشگاهی گذاشتند

۱۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۹ کد : ۷۴۰۴۰ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۱۳۵
معاون جهاددانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان با اشاره به تلاش شبانه روزی جهادگران دانشگاهی، اظهار کرد: جهادگران عزیز هرچه در طبق اخلاص داشتند، برای جهاددانشگاهی گذاشتند.
جهادگران هرچه در طبق اخلاص داشتند، برای جهاددانشگاهی گذاشتند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، دکتر مسعود ابراهیمی در آیین تجلیل از جهادگران نمونه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی و دولت، هرکاری که از دستشان بر می‌آمد برای جهاددانشگاهی در سال‌های گذشته انجام داده‌اند.

وی افزود: جهادگران عزیز نیز در این مدت هرچه در طبق اخلاص داشتند، برای جهاددانشگاهی گذاشتند ولی متناسب با این زحمات از حمایت‌ها بهره مند و برخوردار نشدند و اکنون نوبت جهاددانشگاهی است تا خدمات خود را به دولت و نظام و جهادگران عرضه کند.

ابراهیمی با اشاره به وسعت نظر رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، گفت: فرصت غنیمتی برای جهاددانشگاهی استان و جهادگران است تا از این وسعت نظر بهره بگیرند زیرا در کوتاه مدت و بلندمدت نویدبخش تحولات شگرفی در استان خواهد بود.

وی هدف از سفر خود به استان را شنیدن دغدغه‌های جهادگران و انتقال آن‌ها به هیات رئیسه جهاددانشگاهی و تشریح رویکردها و خدمات سازمان تجاری سازی عنوان کرد.


علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز روحیه جهادی را به عنوان خستگی ناپذیری تفسیر کرد و گفت: جهاددانشگاهی استان، بخش عمده درآمدهای خود را از طریق خدمات رسانی در حوزه درمانی و آموزشی به دست می‌آورد و امروز با افتتاح مرکز نوآوری قطعه سازی و ماشین آلات پیشرفته با رویکرد انرژی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی این نهاد یک سبد درآمدزایی جدیدی در حوزه فناوری ایجاد کرد.

وی افزود: بیش از یک دهه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر تلاش‌هایی انجام گرفته و امروز می‌خواهیم حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناوران در جهاددانشگاهی را در سطح منطقه و کشور گسترش دهیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری کارهای بر زمین مانده را پیگیری کنیم.

در پایان این مراسم به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از جهادگران نمونه آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام 

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :