فرامین رهبری در گام دوم انقلاب برای تمام اقشار تعهدآور است

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۱۰ کد : ۸۰۱۵ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۵۶۶
رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای تمام اقشار جامعه تعهدآور است، گفت: این فرامین به‌ویژه برای مجموعه‌هایی که با نسل جوان ارتباط بیشتری دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است.
فرامین رهبری در گام دوم انقلاب برای تمام اقشار تعهدآور است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر جعفر محسنی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان، 9 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان این‌که فرامین رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای تمام اقشار جامعه تعهدآور است، گفت: این فرامین به‌ویژه برای مجموعه‌هایی که با نسل جوان ارتباط بیشتری دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اظهار کرد: بعد از ۴۰ سال ضرورت رهنمودی دیگر وجود داشت که حضرت آقا به موقع به این موضوع ورود کردند و با صدور بیانیه‌ای، آن را پایه و پلکانی برای آینده قرار دادند، کسانی که ۴۰ سال گذشته پرچم انقلاب را به دوش گرفتند، اکنون باید تجربیات خود را به کسانی که می‌توانند در ۴۰ سال دوم حضور مؤثر داشته باشند، منتقل کنند.

دکترمحسنی با تاکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوانان را در بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی بیشتر مورد خطاب قرار دادند، گفت: بدیهی است چیزی که در عصر کنونی، مهم و راهگشا بوده و می‌تواند عظمت گام دوم را به منصه‌‌ ظهور برساند، جوانان با علم، دانش و فرهنگ است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: علم و دانش بدون اخلاص نتیجه‌ای نخواهد داشت، بنابراین رهبر معظم انقلاب به معنویت و اخلاص تاکید کردند، ما برای رسیدن به نقطه‌ هدف ۴۰ سال دوم انقلاب، نیازمند عدالت اجتماعی و اقتصاد قدرتمند هستیم که معتقدم اگر این مهم محقق شود، استقلال و آزادی یک کشور تضمین شده و عزت ملی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی مردمی که به خود اتکا و اعتماد می‌کنند بی‌شک سبک زندگی مخصوص به خود را خواهند داشت و فرهنگ و تمدن را بر اساس اعتقادات خود پایه گذاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: در کنار آموزش اگر تربیت به نحو احسن ارائه شود، استعدادها در حوزه‌های مختلف شکوفا خواهد شد.

دکترمحسنی‌ با بیان این‌که باید برای ۴۰ سال دوم انقلاب باید برنامه داشته باشیم، گفت: برای دستیابی به موفقیت در این مسیر نیازمند برنامه‌ریزی توسط افراد متعهد، خلاق و روشنفکر هستیم تا بعد از ۴۰ به هدف مورد نظر و تعریف شده‌ی خود برسیم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی‌ بیان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه به تقابل اسلام و استعمار نیز اشاره کردند که معتقدم در این حوزه نیز باید آینده پژوه و جلوتر باشیم. سال گذشته دولت آمریکا، تیم تخصصی نزدیک به یک هزار نفری را برای تقابل با ایران ساماندهی کرد و تحریم‌های زیادی به ما اعمال کردند، بی‌شک ما نیز در سطح قوی‌تر از آمریکا برای مقابله باید برنامه‌ریزی کنیم.

text to speech icon

نظر شما :