انتشار کتاب « رازهای متقاعدسازی، هنر تأثیرگذاری و هدایت افکار» توسط انتشارات جهاددانشگاهی شعبه آذربایجان شرقی

۱۷ تیر ۱۴۰۴ | ۰۸:۵۷ کد : ۸۵۷۹۸ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۷
کتاب « رازهای متقاعدسازی، هنر تأثیرگذاری و هدایت افکار » به قلم محمد محمدپور، توسط انتشارات جهاددانشگاهی شعبه آذربایجان شرقی منتشر شد.
انتشار کتاب « رازهای متقاعدسازی، هنر تأثیرگذاری و هدایت افکار» توسط انتشارات جهاددانشگاهی شعبه آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، در مقدمه این کتاب آمده است: « متقاعدسازی هنری است که از آغاز تمدن بشری تاکنون همراه انسان بوده است. از دوران باستان که سقراط و افلاطون در میدان‌های آتن به بحث و گفتگو می‌پرداختند، تا امروز که سیاستمداران، فروشندگان، مدیران و حتی افراد عادی در زندگی روزمره از این مهارت بهره می‌برند، متقاعدسازی همواره یکی از مهم‌ترین ابزارهای تأثیرگذاری بر دیگران بوده است. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی از افراد در مذاکره موفق‌ترند؟ چرا بعضی‌ها می‌توانند دیگران را به خرید محصولی ترغیب کنند، در حالی که برخی دیگر در جلب موافقت حتی برای یک موضوع ساده ناکام می‌مانند؟ پاسخ این سؤال در مهارت متقاعدسازی نهفته است.»
یکی از اهداف اصلی این کتاب، ارائه ابزارها و تکنیک‌های عملی است که شما می‌توانید بلافاصله در زندگی روزمره خود از آن‌ها استفاده کنید. شما خواهید آموخت که چگونه از اصول متقاعدسازی در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید و به نتایج مطلوب برسید. شما در این کتاب می آموزید، با استفاده از تکنیک‌های مناسب، به راحتی نظرات و ایده‌های خود را به دیگران منتقل کنید و آن‌ها را ترغیب به پذیرش و حمایت از شما کنید.
در این کتاب، با اصول و تکنیک‌های متقاعدسازی آشنا خواهید شد و خواهید دید که چگونه می‌توانید از این مهارت در زندگی روزمره، کسب‌وکار و ارتباطات اجتماعی خود بهره‌مند شوید. هدف از نوشتن این کتاب این است که شما به فردی متقاعد کننده تبدیل شوید و بتوانید در هر موقعیتی به بهترین نحو ممکن تأثیرگذار باشید.
محتوای این کتاب در 12 فصل شامل اصول پایه‌ای متقاعدسازی، تکنیک‌های متقاعدسازی و تأثیر آن‌ها بر فروش، استراتژی‌های پیشرفته متقاعد سازی و تاثیرگذاری در موقعیت‌های واقعی، متقاعد سازی در زندگی روزمره، متقاعد سازی در رهبری و مدیریت، نقش متقاعد سازی در بازاریابی و تبلیغات، آینده متقاعد سازی و تاثیر آن در دنیای دیجیتال، متقاعد سازی و در کسب و کارهای نوپا (ستارتاپ‌ها)، متقاعد سازی در شرایط خاص فرهنگی، اشتباهات رایج در متقاعد سازی، متقاعد سازی و اخلاق: مرزهای اخلاقی و استفاده نادرست از تکنیک‌ها، تبدیل متقاعد سازی به یک مهارت مادام العمر به تشریح مباحث مربوطه می پردازد.

کلیدواژه‌ها: سازمان جهاددانشگاهی


نظر شما :