نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بازدید از ایسناو ایکنا؛

شورای رسیدگی به امور خبرنگاران ایجاد شود

۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۱ کد : ۱۰۴۴۱ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۷۶۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید شورای رسیدگی به امور خبرنگاران ایجاد شود تا مسائل و مشکلات خبرنگاران در این شورا حل و فصل شود، گفت: وجود چنین شورایی که از صنف خبرنگاران باشد، نیاز است، تا خبرنگار به هر بهانه کوچک به دادگاه دعوت نشود و مسائل بصورت کدخدامنشی در این شورا حل شود.
شورای رسیدگی به امور خبرنگاران ایجاد شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز امروز، ۱۷ مردادماه در بازدید از دفتر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا به مناسبت روز خبرنگار به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این روز عزیز را به خبرنگاران زحمتکش خبرگزاری ایسنا تبریک می‌گویم.
وی با بیان این‌که روز شهادت شهید صارمی بهانه‌ای برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه بوده و فعالیت‌هایشان نیز استرس‌زا است، همچنین کار خبرنگاران در جامعه بسیار موثر است.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر این‌که مسئولان سازمان‌ها و نهادها از خبرنگاران حمایت کنند، گفت: مسئولان در عین حمایت، خبرنگاران را در انعکاس اخبار همراهی کنند.
امام جمعه تبریز افزود: برخی سازمان‌ها فعالیت‌هایشان را منعکس نکرده و سپس گلایه می‌کنند که چنین کارهایی کردیم، در حالی که طبق منویات امام راحل خدمات انجام شده باید ارائه شود و به اطلاع برسد، چرا که با اطلاع‌رسانی مردم از عملکردشان باخبر شده و اگر احیانا مشکلاتی هم باشد از آن باخبر می‌شوند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با تاکید بر این‌که خبرنگاران انتشار خبرهای خوب و امیدبخش را رونق دهند، افزود: امید است این روز عزیز برای خبرنگاران زحمتکش جامعه مبارک باشد.
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی در خاتمه به فعالیت‌های سازمان جهاددانشگاهی استان نیز اشاره کرد و افزود: در این نهاد انقلابی نیز کارهای بزرگی انجام می‌شود و از نزدیک شاهد برخی از این فعالیت‌ها هستیم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ایسنا ایکنا


نظر شما :