در بازدید نماینده مردم تبریز در مجلس از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی

گنجانده شدن پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری در طرح «جمعیت و تعالی خانواده»

۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۶ کد : ۱۰۵۵۳ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۲۴
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از گنجانده شدن پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری در طرح «جمعیت و تعالی خانواده» خبر داد و گفت: این طرح طی هفته‌های آتی به صحنه علنی مجلس می‌رود.
گنجانده شدن پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری در طرح «جمعیت و تعالی خانواده»
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی دکتر محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی با حضور در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اظهار کرد: طی جلسه‌ای که چند ماه پیش در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان داشتیم، مشکلات حوزه درمان ناباروری مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادات و مواردی که لازم بود را در مواد طرح جامع «جمعیت و تعالی خانواده» گنجاندیم. 
  
وی تاکید کرد: با این‌که مواد این طرح بسته شده بود اما با توضیحات و استدلال علمی، توانستیم موارد مطرح شده از سوی جهاددانشگاهی استان را در این طرح بگنجانیم. 
  
سعیدی  با بیان این‌که این طرح هفته‌های آتی به صحن علنی می‌رود و قطعا رای می‌آرود چرا که استدلال علمی دارد، افزود: بحث تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتن هزینه‌های درمان ناباروری نیز در این طرح گنجانده شده و درصورت رای آوردن در صحن علنی مجلس، دولت موظف و مکلف به تحت پوشش قرار دادن این موضوع خواهد شد.
text to speech icon

نظر شما :