بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان شرقی از زون انرژی نمایشگاه نوآوری و فناوری

۱۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۰ کد : ۱۲۸۷۱ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۷۰۲
وزیر صنعت، معدن و تجارت، به همراه استاندار آذربایجان شرقی ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در جریان فعالیت های این زون قرار گرفت.
بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان شرقی از زون انرژی نمایشگاه نوآوری و فناوری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، دکتر رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، 17 آبان ماه ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور در زون تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در جریان فعالیت های این زون قرار گرفت.    

رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران از آمادگی این وزارتخانه برای حمایت از توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و با اشاره به حضور پرشور و پرتوان شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه، گفت: حضور قدرتمند شرکت‌های دانش‌‌بنیان در چنین نمایشگاه‌هایی، زمینه را برای میدان دادن به فعالیت جوانان صاحب ایده و فناوری، هموارتر می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تقویت اقتصاد ملی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش ‌بنیان در این زمینه، گفت: وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد و توسعه واحدهای دانش‌بنیان حمایت می‌کنند.

همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری‌های انرژی در تبریز برگزار می‌شود.

گفتنی است، مسوولیت زون نوآوری و فناوری های انرژی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بر عهده جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی وزیرصنعت، معدن و تجارت رضا رحمانی نمایشگاه ربع رشیدی


نظر شما :