به همت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

دوره آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» برگزار شد

۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۴ کد : ۳۲۸۰۵ تاپ خبر آموزشی
تعداد بازدید:۵۱۰
دوره‌های آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» و «توانمندسازی در موضوع اقتصاد دیجیتال فرهنگ و هنر» به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار شد.
دوره آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، عصر دیجیتال و شیوه‌های نوین زندگی، آشنایی با اقتصاد دیجیتال، مدهای کسب و کار در اقتصاد دیجیتال، حق مولف و قیمت گذاری به آثار فرهنگی، اقتصاد فرهنگ در ایران، اقتصاد دیجیتال در حوزه فرهنگ و هنر و راهنمای حضور و فعالیت پدیدآورندگان آثار فرهنگی هنری در اقتصاد دیجیتال از محورهای اصلی این دوره آموزشی بوده است.

همچنین، آشنایی با سبک کارآفرینی و سبک زندگی کارآفرینانه، فرصت‌های مرتبط با کسب و کارهای فرهنگی و خلاق، ایده یابی و ارزیابی ایده و فرصت، تحلیل بازار و رقبا، جذب و به کارگیری منابع و مسائل حقوقی و نهادهای حامی، طراحی مدل کسب و کار و طرح کسب و کار مهم‌ترین محورهای دوره‌ کسب و کار فرهنگی بوده است.

گفتنی است در این دوره های آموزشی تعداد 510 نفر از سراسر کشور شرکت کردند که به تمام شرکت کنندگان دوره اعم از مدیران و کارآفرینان فرهنگی هنری، دانشجویان، صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنرمندان، فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و علاقه‌مندان به کسب و کارهای دیجیتال گواهی پایان دوره اعطا گردید.

این دوره آموزشی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری موسسه ندای وحی، به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار برگزار شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: دوره آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :