سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:

جهاددانشگاهی در ارائه ایده‌های نوآوری ما را یاری کند

۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۱ کد : ۴۱۸۸۹ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۴۳۷
سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که ۹۰ درصد مشکلات موجود کشور حاصل عدم کارایی در مدیریت بوده است، گفت: ما تا آخر پیگیر حل مشکلات مردم بوده و در این راستا از جامعه دانشگاهی چون جهاد دانشگاهی نیز انتظار داریم تا در مباحث کارشناسی و ارائه ایده‌های نوآوری، در حوزه پروژه‌های آموزشی و پژوهشی با ما همکاری کند.
جهاددانشگاهی در ارائه ایده‌های نوآوری ما را یاری کند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، محمد اسکندری، سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در دیدار رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان با وی، با اشاره به جایگاه مهم روستانشینان در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روستانشینان و به خصوص اهالی روستاهای محروم استان و حتی کشور همواره پشتیبان نظام بوده و از آن حمایت کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: مردم از دولت سیزدهم به طور ویژه‌ای انتظار دارند تا بی اعتمادی محضی که قبلا ایجاد شده است را رفع کند.

وی افزود: برخی کارها و اقدامات می‌توانست‌ قبلا بهتر پیگیر شوند تا امروز منجر به اتفاقات خوب‌ و رضایتمندی مردم شوند اما به دلیل کوتاهی‌ها و عدم پیگیری‌ها، این اقدامات نیمه تمام بر روی هم انباشته‌ شده‌اند.

اسکندی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مردم و پیگیری تمامی مسئولان، گفت: در مسیر رفع مشکلات اگر مسئولی خواسته یا ناخواسته مسیر اشتباهی برود باید در بهترین زمان ممکن، راهنمایی و توصیه‌های لازم جهت بازگشت به مسیر درست و پیگیری اصولی نیازمندی‌های مردم انجام بگیرد.

سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که ۹۰ درصد مشکلات موجود کشور حاصل عدم کارایی در مدیریت بوده است، افزود: ما تا آخر پیگیر حل مشکلات مردم بوده و در این راستا از جامعه دانشگاهی چون جهاد دانشگاهی استان نیز انتظار داریم تا در مباحث کارشناسی و ارائه ایده‌های نوآوری، در حوزه پروژه‌های آموزشی و پژوهشی با ما همکاری کند.

 وی با بیان اینکه توسعه ارتباطات بین سازمانی قطعاً منجر به افزایش بهره مندی مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی است آمادگی داریم تا در زمینه های مختلف پژوهشی و آموزشی همکاریمان را بیشتر نماییم.

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد و انتظارات مردم برای حل آن‌ها نیز زیاد است که بایستی تمامی آن‌ها رفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارهای زیادی تاکنون انجام گرفته اما با توجه به عمق مشکلات، پر کردن خلاهای موجود زحمت بسیاری را می‌طلبد و در این راستا باید همه بخش‌ها کار کنند.
محسنی با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی گفت: انجام طرح نیروگاه‌های خورشیدی، فعالیت در عرصه مباحث پژوهشهای علوم اسلامی، و وجود دو رسانه‌ توانمند ایسنا و ایکنا در این نهاد را از جمله ظرفیت‌های مهم جهاددانشگاهی در کمک به سایر نهادها عنوان کرد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :