سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی:

مدیریت مشورتی و اخلاق مداری از رویکردهای مهم سازمان در دوره جدید است

۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۷ کد : ۵۱۶۵۶ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۲۵۶
سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: مدیریت مشورتی و تعاملی و همچنین اخلاق مداری از مهمترین رویکردهای مدیریت جدید سازمان است.
مدیریت مشورتی و اخلاق مداری از رویکردهای مهم سازمان در دوره جدید است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی: مهندس علی اصغر فاتحی فر روز سه شنبه 22 آذرماه در جمع پژوهشگران و اعضای هیئت علمی پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی افزود: پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی باید خودش را به عنوان اتاق فکر سازمان و البته استان در حوزه های مختلف مطرح و ثابت نماید و انتظار داریم همه اعضای این پژوهشکده در این راستا تلاش نموده و در موضوع راهبری سازمان ایفای نقش نمایند.

وی ادامه داد: انتظار داریم اعضای هیئت علمی و سایر همکاران پرتلاش پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی فعالیتهای علمی و پژوهشی خود را متناسب با شان و جایگاه پژوهشکده توسعه دهند و ایده ها و افکار نو خود را در زمینه مدیریت و برنامه ریزی با هیئت رئیسه سازمان در میان بگذارند و مدیریت سازمان را در این زمینه یاری رسانند.

فاتحی فر با بیان اینکه فضای موجود سازمان آماده همکاری همه اعضای هیئت علمی و مدیران در جهت رشد و توسعه سازمان می باشد افزود: نگرش ما این است که اعضای هیئت علمی با پژوهش ها و تحقیقات کاربردی خود در کنار مدیران سازمان باشند و آنها را در موضوعات مختلف تصمیم گیری و برنامه ریزی کمک نمایند.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان در ادامه با اشاره به مشکلات پژوهشکده در زمینه های مختلف افزود: متاسفانه علی رغم فعالیت بیش از یک دهه این پژوهشکده در گروههای مختلف هنوز مجوز قطعی پژوهشکده صادر نشده و از یک ردیف بودجه اختصاصی محروم است و این موضوع باعث شده تا در توسعه این مجموعه با محدودین منابع مالی مواجه بشیم.

وی افزود: تمام تلاش ما در این دوره اینست که بتوانیم با تعاملات مثبت با وزارت علوم و البته با کمک نمایندگان مردم تبریز در مجلس شواری اسلامی نسبت به ایجاد ردیف بودجه اختصاصی اقدام کنیم و در این راستا مکاتباتی با نمایندگان مجلس و دفتر مرکزی داشته ایم که امیدوارم با پیگیری جدی مدیریت و البته تلاش همه اعضای پژوهشکده این مهم در آینده نزدیک محقق بشود تا از این طریق  بتوانیم بخش عمده ای از موانع و مشکلات بر سر توسعه این پژوهشکده را مرتفع نماییم.

مهندس فاتحی فر در خاتمه با بیان اینکه افق و چشم انداز مناسبی برای این پژوهشکده ترسیم نموده ایم، افزود: امیدواریم با همکاری، همدلی و تلاش مضاعف همه اعضای پژوهشکده بتوانیم در آینده نزدیک با رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه این مجموعه در راستای تحقق این چشم انداز حرکت کنیم و شاهد شکل گیری پژوهشگاه در شمال غرب کشو باشیم.

در ادامه این جلسه که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در محل سالن کنفرانس پژوهشکده برگزار شد، هر یک از اعضای هیئت علمی، مدیران و همکاران پژوهشکده به ارائه دیدگاهها و نکته نظرات خود در مورد مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند.

در نکته نظرات اعضا بر مشارکت همه اعضای پژوهشکده در پروژه یابی و انجام تحقیقات کاربردی، تلاش سازمانی برای ارتقای معیشت همکاران، ارتقای سرمایه اجتماعی در سازمان، رعایت اخلاق مداری در مراودات اداری، تلاش جهادگونه برای ارتقای شاخصهای توسعه در سازمان و پژوهشکده متناسب با جایگاه آذربایجان شرقی و تبریز و تلاش مضاعف برای رفع موانع موجود بر سر راه توسعه پژوهشکده و اخذ مجوزهای لازم در این خصوص تاکید شد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :