ایکنای آذربایجان‌شرقی خبرگزاری برتر حوزه جبهه مقاومت شد

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴ کد : ۵۴۵۴۰ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۲۱۴
خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه آذربایجان‌شرقی طبق اعلام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان خبرگزاری برتر در میان پایگاه‌های خبری استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.
ایکنای آذربایجان‌شرقی خبرگزاری برتر حوزه جبهه مقاومت شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، طبق اعلام اداره‌کل ارشاد اسلامی استان، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه استان، به‌عنوان خبرگزاری برتر در میان پایگاه‌های خبری استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

در نامه سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خطاب به رئیس سازمان جهاددانشگاهی آمده است:

بی‌گمان شهادت در راه خدا، تنها پاداش برای تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی ناپذیر مردان خداست، شهادت سردار سپهبد والامقام سردار قلب‌های مردم ایران و جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی برای همیشه، نقطه عطفی بود بر اثبات حقانیت فرهنگ ایثار و شهادت ایران همیشه سرافراز، با عنایت به اینکه حاج قاسم سلیمانی، به عنوان یکی از الگوهای شاخص جهان اسلام، امروزه الگویی مثال زدنی و کامل برای عموم مردم است، از این رو معرفی و پاسداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام و به قلم تحریر درآوردن شاخصه‌ها و ابعاد شخصیتی ایشان در قالب خبر و مقاله و تولید محتوا، امری ضروری و مهم است.

برابر رصد اخبار سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و موضوع جبهه مقاومت، خبرگزاری ایکنای شعبه آذربایجان‌شرقی به‌عنوان خبرگزاری برتر در میان پایگاه‌های خبری استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شده است. بدینوسیله از تلاش‌های جنابعالی و همکاران در نشر و بسط شایسته در موضوع ایثار و شهادت، فرهنگی، هنری و قرآنی کمال تقدیر و امتنان را دارد. امید است در ظلل توجهات حضرت ولی عصر(عج) شما و همکاران خدومتان موفق و پیروز باشید.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :