ایجاد جهش و تحول در برنامه‌ها و فعالیت‌های جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در سال جدید

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۴ کد : ۵۵۴۶۵ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۲۳۵
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای ایجاد جهش و تحول در برنامه‌ها و فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در سال جدید خبر داد.
ایجاد جهش و تحول در برنامه‌ها و فعالیت‌های جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در سال جدید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، مهندس علی اصغر فاتحی فر در دیدار نوروزی با همکاران سازمان جهاددانشگاهی استان، مقارن بودن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت را اتفاقی مبارک بر شمرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی بوده و همکاران باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند، چرا که خودسازی منجر به موفقیت در تمامی امور شده و منتهی به رفع مشکلات موجود در مجموعه سازمان نیز می‌شود.
وی یادآور شد: در این ماه مبارک باید در کنار قرائت قرآن، در آیات آن نیز تدبر کرده و نگرش خود را نسبت به امور اصلاح کنیم .
وی با تاکید بر رعایت عدالت در امورات سازمان و همکاران، از سوی تیم مدیریتی جهاددانشگاهی استان، گفت: تلاش می‌کنیم در سال جدید در محور عدالت نسبی حرکت کرده و بهره وری را در سازمان افزایش دهیم و تک تک همکاران در افزایش بهره وری نقش داشته باشند.
وی با بیان اینکه ایجاد تغییر و تحول در سیستم زمان‌بر بوده و یک روزه محقق نمی‌شود، گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا همکاران این مجموعه محیطی توام با آرامش، حرکت جهادی خود را پیش برده و در سال جدید شاهد تغییر و تحول در سازمان باشیم.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :