آغاز ثبت‌نام آزمون جذب عمومی منصب قضا در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰ کد : ۵۶۰۸۰ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۲۶۴
ثبت نام آزمون جذب عمومی منصب قضا از روز سه شنبه ۲۹ فروردین در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
آغاز ثبت‌نام آزمون جذب عمومی منصب قضا در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، احمد عبدی پور، مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی اظهار کرد: متقاضیان دانشگاهی و حوزوی علاقمند به شرکت در آزمون جذب عمومی منصب قضاء در سال ۱۴۰۲ می توانند از امروز تا پایان روز پنج شنبه(۷ اردیبهشت ماه) با مراجعه به درگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: این آزمون علاوه بر داشتن شرایط عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، دارای شرایط سنی بوده و داشتن حداقل ۲۲ و حداکثر ۳۶ سال از شروط ثبت نام است که البته با داشتن شرایطی از جمله شرایط ایثارگری یا مقاطع تحصیلی بالاتر حداکثر تا میزان ۴ سال به حداکثر سن اضافه خواهد شد .

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی مندرج در راهنمای ثبت نام، یا داشتن سطح دو حوزوی و بالاتر را از شرایط اختصاصی ثبت نام بر شمرد و خاطرنشان‌کرد: با توجه به این که اطلاع رسانی لازم جهت برگزاری آزمون از مدت ها قبل انجام شده و زمان برگزاری آزمون نیز روز ۲۲ اردیبهشت تعیین شده است، زمان ثبت نام آزمون را غیر قابل تمدید عنوان و به داوطلبان توصیه کرد ثبت نام را روزهای آغازین آنجام دهند .

عبدی پور با اشاره به اینکه کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت از طریق درگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: آزمون در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه به صورت تستی برای تمامی متقاضیان اعم از دانشگاهی و حوزوی در استان‌های منتخب برگزار می‌شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی جهاددانشگاهی آزمون استخدامی


نظر شما :