جلسه هم‌اندیشی رئیس و معاونان سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با مشاور امور بانوان و خانواده استانداری

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۰ کد : ۵۷۰۷۷ تاپ خبر فرهنگی
تعداد بازدید:۲۲۹
مشاور امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با حضور در سازمان جهاد دانشگاهی استان با رئیس و معاونان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
جلسه هم‌اندیشی رئیس و معاونان سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با مشاور امور بانوان و خانواده استانداری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، این نشست که در محل حوزه ریاست سازمان برگزار شد، دکتر نسرین پیرسمساری، مشاور امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه بر ضرورت استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی در مسائل فرهنگی و اجتماعی استان تاکید کرد.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانوان، گفت: معتقد هستیم که هرچقدر در حوزه بانوان سرمایه گذاری کنیم، نتایج مطلوبی خواهیم داشت و آمادگی داریم در این حوزه با همکاری دستگاه‌های متولی کارهای شاخصی انجام دهیم.

وی با تاکید بر این‌که ۵۰ درصد از همکاران جهاددانشگاهی استان را بانوان تشکیل می‌دهند که در پست‌های مختلف مدیریتی و معاونتی نقش‌آفرینی می‌کنند، خاطرنشان کرد: فضای بسیاری برای نقش آفرینی بانوان در جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و پوشش اسلامی هیچگاه مانع از فعالیت و پیشرفت بانوان این سرزمین نشده است، اما دشمن با شناختی که از مردم متدین ما دارد، درصدد ایجاد دو قطبی و تقابل در جامعه است.

فاتحی فر، با بیان این‌که جهاددانشگاهی استان در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه برای مقابله با هجمه‌های مجازی دشمنان، طرح ارتقای سواد رسانه‌ای را ارائه کرده است، افزود: در این رابطه مربیانی برای حضور در مدارس و دانشگاه‌ها تربیت می شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


نظر شما :