سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

امکان استفاده از مهمانسرای دانشگاه صنعتی سهند در تهران برای جهادگران دانشگاهی آذربایجان‌شرقی فراهم شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۶ کد : ۵۸۱۹۶ تاپ خبر عمومی
تعداد بازدید:۴۲۵
سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مابین جهاددانشگاهی استان و دانشگاه صنعتی سهند امکان استفاده از مهمانسرای این دانشگاه در تهران برای همه همکاران و خانواده های محترم آنها فراهم شده است.
امکان استفاده از مهمانسرای دانشگاه صنعتی سهند در تهران برای جهادگران دانشگاهی آذربایجان‌شرقی فراهم شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، اکبر شوقی افزود: همکاران درخواست کننده باید یک هفته قبل، زمان دقیق استفاده خود از مهمانسرا را به آقای سبزی، مدیر حوزه ریاست اطلاع دهند تا هماهنگی‌های لازم با مهمانسرا انجام گیرد،  درصورت موافقت نهایی مهمانسرا، همکاران با معرفی کتبی می‌توانند از مهمانسرا استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین در صورت ماموریت اداری، هزینه  توسط سازمان و درصورت مسافرت شخصی، پس از هماهنگی نهایی هزینه اقامت قبل از استفاده، از طرف همکار به حساب دانشگاه صنعتی سهند واریز و فیش واریزی به آقای سبزی تحویل داده می‌شود.

سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: هزینه اقامت در هرشب به صورت مجردی هر نفر مبلغ1500000ریال و به صورت متاهلی شبی مبلغ    2500000 ریال می‌باشد و حداکٍثر زمان اقامت برای هر دوره، سه شبانه روز بوده و دوره پذیرش مهمان از14ظهرشروع و تا 10صبح روز پایان می یابد.

شوقی از تلاش و برنامه‌ریزی معاونت پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی استان برای تامین امکانات رفاهی برای همکاران سازمان در سایر حوزه‌ها نیز خبر داد.

text to speech icon

کلید واژه ها: چهلیمن سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


( ۲ )

نظر شما :